in ,

4 tips για την σκηνοθεσία σε commercial spot

Η διαφήμιση είναι και αυτή μία δημιουργική διαδικασία για έναν σκηνοθέτη. Σίγουρα δεν συγκρίνεται με την σκηνοθεσία μιας ταινίας ή ενός ντοκιμαντέρ γιατί είναι άλλος ο σκοπός της. Παρόλαυτα δεν παύει να είναι και αυτό ένα πεδίο που ο σκηνοθέτης, έστω και σε πολύ λίγα δευτερόλεπτα, μπορεί να προτείνει τον δικό του τρόπο αφήγησης.

Αυτό βέβαια είναι το good part. Γιατί, δυστυχώς, πολλές φορές διαφήμιση σημαίνει πίεση χρόνου, περιορισμός budget, έλλειψη εξοπλισμού, δυσκολία πρακτικών και ρεαλιστικών λύσεων. Είναι λίγες οι φορές που κάποιος σκηνοθέτης κατάφερε να γευτεί περισσότερο το καλλιτεχνικό κομμάτι μπροστά σε όλες αυτές τις αντιξοότητες. Υπάρχουν, όμως, 3 μικρά tips που μπορούν να ανατρέψουν το αντιδημιουργικό κλίμα που δημιουργείται, αρκεί να εξασκηθεί κανείς σε αυτά.

Δημιουργήστε καλό κλίμα

Είναι πάρα πολύ σημαντικό, όταν πρέπει να συντονιστεί ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων για να βγει ένα αποτέλεσμα, να υπάρχει καλό κλίμα. Ο σκηνοθέτης μπορεί να αξιοποιήσει την θέση του και να χτίσει ένα περιβάλλον που να πρωταγωνιστεί ο διάλογος.

Κάντε αλλαγές

Μπορεί να έχετε ξεκινήσει να πραγματοποιήσετε μια ιδέα που για διάφορους λόγους να μην μπορεί να φτάσει στο επίπεδο που θέλετε. Αν την αντικαταστήσετε με μια άλλη που ναι μεν δεν είναι αυτή που θέλετε αλλά μπορεί να πραγματοποιηθεί με την ποιότητα που θέλετε, δεν θα βγείτε χαμένος. Και εσείς θα νιώσετε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα στο τέλος και ο πελάτης.

Δώστε σημασία στην λεπτομέρεια

Όταν αυτό που δημιουργείτε είναι 30 -40 δευτερόλεπτα, ναι κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να είναι άψογο. Οι λεπτομέρειες στο έργο που παράγετε είναι ίσως ο πιο σημαντικός αφηγητής της ιστορίας σας. Αξίζει να αφιερώσετε χρόνο και κόπο ώστε να φτάσετε το αποτέλεσμα στην καλύτερη δυνατή μορφή του.

Αυτά τα tips φυσικά μπορούν να φανούν χρήσιμα και στην σκηνοθεσία μιας ταινίας. Εκεί, όμως, σίγουρα μιλάμε για μια πιο περίπλοκη υπόθεση!

What do you think?

Written by Thanos Galis

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

SOUND4 Eco platform

Έρχεται τον Ιούλιο το 4K HDR Sony Trimaster Monitor