in , ,

LoveLove

6 εξαιρετικά εύκολοι τρόποι προετοιμασίας της ραδιοφωνικής σας εκπομπής

Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές και γρήγοροι κανόνες για την προετοιμασία μιας ραδιοφωνικής εκπομπής.

Ως υπευθυνος παραγωγής εκπομπών και εκφωνητής, αναγνωρίζω ότι αυτό που μπορεί να λειτουργήσει για έναν παρουσιαστή, μπορεί να μην λειτουργεί για έναν άλλο.

Είναι επίσης αλήθεια ότι το είδος του υλικού που χρειάζεστε εξαρτάται από μια σειρά μεταβλητών:

Το στυλ παρουσίασής σας
Το Format του ραδιοφωνικού σας σταθμού
Η ηλικία / κοινό που στοχεύετε

Ακόμα κι αν επιλέξετε να μιμηθείτε μια αλλη εκπομπή , θα χρειαστεί να αναπτύξετε το δικό σας μοναδικό «στυλ» και να αφήσετε την προσωπικότητά σας να λάμψει.

Γι ‘αυτό ο τρόπος προετοιμασίας είναι πολύ υποκειμενικός.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε είναι να προσδιορίσετε το είδος του περιεχομένου που θα σας βοηθήσει να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας.

Εδώ σας έχω έξι τρόπους που μπορεί να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε αυτό το περιεχόμενο.

1. Περιοδικά

Θα πρέπει να διαβάσετε τα ηλεκτονικά περιοδικά portals που διαβάζει το κοινό σας καθώς αυτά μπορεί να είναι μια ΜΕΓΑΛΗ πηγή περιεχομένου.

Θα εκπλαγείτε από την έμπνευση που μπορείτε να βρείτε , ακόμη και αν δεν είναι το είδος της μαγείας που συνήθως θα περάσατε με το δικό σας υφος στο μικρόφωνο.

Θυμηθείτε ότι ψάχνετε σχετικό περιεχόμενο, όχι μόνο τα πράγματα που σας ενδιαφέρουν.

Προσοχή! Θα πρέπει να έχουν την υψηλότερη αναγνωσιμότητα
οπότε αν το κοινό σας τα διαβάζει, δεν θα πρέπει να το κάνετε και εσείς;

2. Facebook

Διατηρώντας στενή σχέση με το Facebook μπορείτε να δείτε τα είδη των θεμάτων για τα οποία μιλούν οι ακροατές σας (Fans).

Εάν ο σταθμός σας στοχεύει ένα συγκεκριμένο δημογραφικό προφίλ, το Facebook μπορεί να είναι ένας καταπληκτικός τρόπος συλλογής περιεχομένου.

Για παράδειγμα, εάν το προφίλ του κοινού σας δείχνει ότι λατρεύουν μια συγκεκριμένη σειρα στο Netflix ,σαρώστε για να δείτε τι λένε γι ‘αυτό στα σχόλιά τους.

Διαλέγοντας τα σχόλια και τις απόψεις, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή την πλούσια φλέβα περιεχομένου … και να ζωντανέψετε στη ραδιοφωνική σας εκπομπή.

3. Twitter

Το Twitter είναι ιδανικό για άμεσο περιεχόμενο ενώ βρίσκεστε ON-AIR.
Trending hashtag and topics today …

4. Κάτι που έχετε ακούσει και σας τράβηξε την προσοχή!

Ή ίσως μια συνομιλία που είχατε με έναν φίλο ή συγγενή.
Στη συνέχεια, επεξεργαστείτε το σε σχετικό περιεχόμενο για την εκπομπή σας.

5. Κάτι που έχετε διαβάσει

Ίσως σκέφτεστε, “περίμενε, δεν το έχουμε καλύψει ήδη στην ενότητα για τα περιοδικά ;

Ναι, αλλά ας το επεκτείνουμε λίγο περισσότερο.
Κάτι που έχετε διαβάσει μπορεί να περιλαμβάνει:

Μια συνέντευξη με έναν από τους καλλιτέχνες που παίζετε
Μια ανάρτηση ιστολογίου
Κάτι από ένα βιβλίο … ίσως ακόμη και από τον κατάλογο της Ikea-lidl !

6. Κάτι που είδατε

Οι ακροατές λατρεύουν μια εικόνα της ζωής σας.
Οι ακροατές είναι περίεργοι και δίνοντάς τους μια εικόνα για τη ζωή σας, θα τους βοηθήσει να σχετίζονται με εσάς. Μοιραστείτε λοιπόν μαζί τους κάτι που έχετε δει:

Στη βόλτα με τον σκύλο σε καιρούς καραντίνας
Θα μπορούσε ακόμη και να είναι μια ταινία που σας άρεσε (και πιστεύετε ότι θα αρέσει και στους ακροατές σας!)

Τελικές σκέψεις

Η προετοιμασία της εκπομπής έχει να κάνει με την εύρεση ΄΄αυτο το κάτι΄΄στο οποίο θα στοχεύει στο κοινό σας … στη συνέχεια να το μοιραστείτε μαζί τους.

Ζωντανέψτε το με τα δικά σας λόγια και θα ανακαλύψετε ότι μπορείτε να προετοιμάσετε με μοναδικό,περιεχόμενο την εκπομπή σας χωρίς να προσπαθήσετε πραγματικά.




What do you think?

Written by Thanos Galis

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

THE 5-STEP SYSTEM for Smooth Playback on Any Laptop – DaVinci Resolve

Μουσική έρευνα, το κλειδί της επιτυχίας (?)