Τα podcasts δεν είναι η πρώτη απάντηση που θα σου δώσει κάποιος αν τον ρωτήσεις πως θα αυξηθεί το κοινό σου. Και είναι αλήθεια ότι το digital marketing έχει πιο αποδοτικά όπλα που τα ξέρουν όλοι και κυρίως τα ακολουθούν όλοι. Βασιλιάς όλων αυτών, φυσικά, τα social media. Facebook, instagram, twitter, linkedin αποτελούν τα 4 πρώτα social που επιχειρήσεις και κοινό χρησιμοποιούν αμφότεροι.
Έχει, όμως, φτάσει σε ένα κορεσμό το πεδίο των social. Όχι πως έχουν σταματήσει να έχουν απήχηση, κάθε άλλο. Άλλα έχουν γίνει πλέον τόσο μεγάλο μέρος της καθημερινότητας που έχει χαθεί το ενδιαφέρον που άλλοτε υπήρξε. Τα podcasts από την άλλη μεριά, παραμένουν κάτι καινούργιο για χρήστες και επιχειρήσεις, παρότι στην πραγματικότητα είναι παλιό. Ναι τα πρώτα podcasts εμφανίστηκαν την δεκαετία του 1980, όμως, δεν είχαν μια ανοδική πορεία που να τα κάνει τόσο δημοφιλή. Τώρα με τα smartphones εγκαινιάζεται μια νέα εποχή γι’ αυτά καθώς είναι πανεύκολη η χρήση τους.
Το αν είναι καλό εργαλείο marketing ή όχι το λένε τα ίδια τα γεγονότα. Η Apple ανακοίνωσε ότι το 2019 ο αριθμός των ενεργών podcasts ήταν πάνω από 700.000! Συνεπώς η στροφή έχει ήδη γίνει και όποιος δεν τρέχει προς τα εκεί ενδεχομένως να μην βγει κερδισμένος.
Τι είναι, λοιπόν, τα podcasts; Πρόκειται για αρχεία ήχου, αφιερωμένα σε μια θεματική, με διάρκεια περίπου 10 – 60 λεπτά. Αυτά τα αρχεία διοχετεύονται σε πλατφόρμες όπως της Apple ή το Stitcher και από εκεί μπορεί ο καθένας να τα κάνει download στο smartphone ή στο ipod του.
Τα podcasts θα μας απασχολήσουν πολύ καθώς εξελίσσονται σε νέο trend. Stay tuned για περισσότερα άρθρα σχετικά με τους τρόπους & tips για να δημιουργήσετε το δικό σας podcast.