in ,

Νέα καµπάνια Solgar: Ιστορίες που εµπνέουν αξίες που ξεχωρίζουν

Τρεις άνθρωποι που γράφουν τη δική τους ιστορία πρωταγωνιστούν στη νέα καµπάνια της SOLGAR®, που µας υπενθυµίζει τις αξίες που την χαρακτηρίζουν εδώ και 70 χρόνια.

Κατερίνα Στεφανίδη, Αντώνης Τσαπατάκης, Άγγελος Λάντος. Τρεις αληθινοί Solgar users, τρεις ξεχωριστοί, αλλά διαφορετικοί άνθρωποι µε ξεχωριστές διαδροµές, που όµως διαθέτουν κάτι που τους συνδέει: αποτελούν πηγή και δύναµη έµπνευσης, δείχνουν µε το παράδειγµά τους το δρόµο για όλους µας, γι’ αυτό και µέσα από τη νέα καµπάνια της µε τίτλο #solgarstories, η SOLGAR® µας παρουσιάζει τις ιστορίες τους.

«Γράφοντας ιστορία» µαζί µε τη SOLGAR®

Αναλυτικότερα, η SOLGAR®, ηγέτης στα συµπληρώµατα διατροφής, επανέρχεται δυναµικά µε τη νέα της διαφηµιστική καµπάνια, στην οποία πρωταγωνιστούν, όπως σηµειώθηκε, η χρυσή ολυµπιονίκης και παγκόσµια πρωταθλήτρια στο άλµα επί κοντώ, Κατερίνα Στεφανίδη, ο παραολυµπιονίκης κολύµβησης και συγγραφέας παιδικών βιβλίων, Αντώνης Τσαπατάκης, και ο βραβευµένος δύο φορές µε αστέρι Michelin, σεφ Άγγελος Λάντος. Η καµπάνια αυτή αποτελεί την ελληνική εκδοχή των αντίστοιχων solgar stories UK, ένα πολύ πετυχηµένο concept που «αγκάλιασαν» και οι έλληνες καταναλωτές, όπως φάνηκε και στη σχετική έρευνα που «έτρεξε» η SOLGAR Ελλάδας. Όπως και στο εξωτερικό, οι πρωταγωνιστές είναι οι πιο ταιριαστοί ambassadors για το brand, αφού εκτός από το γεγονός ότι είναι πολύ πετυχηµένοι στον τοµέα τους, είναι και πραγµατικοί χρήστες των προϊόντων. Μέσα από την καµπάνια, οι πρωταγωνιστές των ιστοριών SOLGAR® µοιράζονται µε όλους µας την καθηµερινότητά τους, της οποίας αναπόσπαστο κοµµάτι είναι η SOLGAR®. Πάντα δίπλα τους, τους βοηθάει µέσα από τα προϊόντα της να γράψουν τις δικές τους καθηµερινές ιστορίες, τα δικά τους #solgarstories.

Οι γνωστοί όµως και επιτυχηµένοι αυτοί επαγγελµατίες δεν είναι οι µόνοι που στηρίζονται στη SOLGAR® για τις προσπάθειες και τις επιτυχίες τους σε καθηµερινή βάση. Την ίδια σχέση, τις ίδιες εµπειρίες και την ίδια διαδροµή µοιράζονται όλοι οι καθηµερινοί άνθρωποι, που χρησιµοποιούν τα προϊόντα της SOLGAR®, εκατοµµύρια άνθρωποι που «γράφουν» τα δικά τους #solgarstories καθηµερινά.

Η Κατερίνα Στεφανίδη, ο Αντώνης Τσαπατάκης και ο Άγγελος Λάντος δείχνουν µέσα από την καµπάνια πώς τα συµπληρώµατα διατροφής SOLGAR® συµβάλλουν στην καθηµερινή προσπάθειά τους να βελτιώσουν τον εαυτό τους, να ξεπεράσουν τα δικά τους µικρά και µεγάλα εµπόδια και πως ο καθένας µας µπορεί να ανακαλύψει στις ιστορίες τους κοµµάτια από τον εαυτό του και τη δική του καθηµερινή διαδροµή.

Η SOLGAR®, µαζί µε τη ΜcCANN και τη ΝORROGROUP, έκαναν… ταινίες τις ιστορίες των τριών αυτών διαφορετικών ανθρώπων και τις προβάλλουν, για να µας «διηγηθούν» την πορεία και τη διαδροµή µιας µάρκας που για περισσότερο από 70 χρόνια βασίζεται σταθερά σε συγκεκριµένες αρχές και αξίες. Χαρακτηριστική και άκρως κατατοπιστική όσον αφορά τη φιλοσοφία τόσο της εταιρείας όσο και της νέας καµπάνιας, είναι η δήλωση που µας παραχώρησε η Βασιλική Θεοδώρου, Marketing & Trade Marketing Director της Isoplus-SOLGAR®, η οποία σηµείωσε: «Στις ιστορίες των πρωταγωνιστών της καµπάνιας µας, ο καθένας µπορεί να βρει στοιχεία της δικής του καθηµερινής ιστορίας. Αυτό άλλωστε είναι το όραµα και η αποστολή της SOLGAR® από το 1947, που λανσαρίστηκε. Εδώ και δεκαετίες, µέσα από τα συµπληρώµατα διατροφής που δηµιουργεί, δίνοντας έµφαση στην αποτελεσµατικότητα, την επιστηµονική µελέτη αλλά και τις κορυφαίας ποιότητας πρώτες ύλες, προσφέρει σε κάθε άνθρωπο µοναδικές φόρµουλες, που στηρίζουν µε τον καλύτερο τρόπο την υγεία και την ευεξία του, για να µπορεί να πετυχαίνει κάθε του στόχο και να γράφει τη δική του ιστορία SOLGAR®!».

Πηγή:Advertising.gr

What do you think?

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

ABE-WAVEART πλήρη εναρμόνιση με την directive 2014/53/EU RED

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Γ.Σ. της Αυτοδιαχείρισης