in , ,

Ogilvy: Υπογράφει τη νέα καμπάνια Μπάρμπα Στάθης

Την περίοδο της νηστείας, οι περισσότεροι αλλάζουν διατροφικές συνήθειες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να χάνεται η γεύση και η απόλαυση από το καθημερινό τραπέζι.

Ευτυχώς υπάρχει o Μπάρμπα Στάθης, που χάρη σε μία πλούσια ποικιλία από επιλεγμένα, ποιοτικά, ασφαλή και θρεπτικά λαχανικά και όσπρια αλλά και μία σειρά από ευφάνταστες συνταγές διαθέσιμες για όλους στο nostiministeia.gr, κάνει και φέτος τη νηστεία, νόστιμη!

Η Ogilvy, έχει σκοπό να μιλήσει για τη «Νόστιμη Νηστεία», για αυτό και δημιούργησε μια επικοινωνία, στην οποία παρακολουθείται από κοντά ολόκληρη η διαδικασία παραγωγής που ακολουθεί ο Μπάρμπα Στάθης: από τον σπόρο που μεγαλώνει φυσικά στην εύφορη ελληνική γη μέχρι τη συγκομιδή και την πιο απολαυστική στιγμή που τα λαχανικά φτάνουν στο πιάτο σας, τόσο φρέσκα όσο τη στιγμή που κόπηκαν και χωρίς να χάνουν τίποτα από την πλούσια γεύση και τη θρεπτικότητά τους.

Για να μπορούν, έτσι, μικροί και μεγάλοι να απολαμβάνουν πεντανόστιμα, νηστίσιμα πιάτα!

 

Πηγη: Advertising.gr 

What do you think?

Το Nova Mad Cine Sounds έρχεται τον Απρίλιο αποκλειστικά στη Nova!

Athens Music Week 2021: Επιστρέφει σε υβριδική μορφή