in

Εχεις Ραδιόφωνο στα FM ιστοσελίδα έχει όμως ο σταθμός σου?

Αν υφίσταται αυτό τη σήμερον ημέρα σαν ερώτημα? Φυσικά. Όσο κι αν φαίνεται παράδοξο.

Δε νοείται να έχεις ραδιοφωνικό σταθμό και να μην έχει ο σταθμός σου οργανωμένη ιστοσελίδα! Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατη έρευνα στις Η.Π.Α. οι σταθμοί που έχουν οργανωμένη ιστοσελίδα έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό τους απο οτι οι ανταγωνιστές τους. Ποιοί είναι αυτοί οι ανταγωνιστές? Ραδιοφωνικοί σταθμοί που εξακολουθούν να μην κατανοούν πόσο θετικό είναι για τον ίδιο τον σταθμό, να έχει δική του ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ιστοσελίδα.

Γιατί λοιπόν ΠΡΈΠΕΙ να έχει ιστοσελίδα ο σταθμός μου?

Καταρχήν για να μπορεί το κοινό σου να σε ακούει και μέσω Διαδικτύου. Ελπίζω να μην ανήκεις σε εκείνη την κατηγορία των ιδιοκτητών που εξακολουθουν να πιστεύουν ότι το κοινο στο Διαδίκτυο, δεν «μετράει», η ακόμη χειρότερα, «δεν μετριέται». Να σε ενημερώσω ότι πια μετρήσεις γίνονται και θα γίνονται και πιο συχνά ΚΑΙ μέσω ακρόασης από το Διαδίκτυο. Το αστείο όμως είναι ότι ΔΕΝ είναι αυτός ο μοναδικός λόγος που ΠΡΕΠΕΙ ο FM σταθμός σου να έχει δική του ιστοσελίδα.

Ναι, αλήθεια είναι, ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ το κοινό που ακούει πια, τον αγαπημενο του fm σταθμό ΚΑΙ μέσω Διαδικτύου. Όπως είναι επίσης γεγονός ότι σταθερά αυξάνεται και το κοινό που ακούει τον αγαπημένο του FM σταθμό, ΜΟΝΟ μέσω Διαδικτύου. Ιδίως στις νεαρότερες ηλικίες. Επίσης, ο ακροατής σου που σε ακούει ΚΑΘΕ πρωί στο αυτοκίνητο πηγαίνοντας στη δουλειά, ΜΕΤΑ, σε ακούει μέσω Διαδικτύου πολλες φορές.

Μετά, αφου τελειώσει από την δουλεία, επιστρέφοντας σπίτι θα σε ξανακούσει στο αυτοκίνητο του. Περιττεύει να αναφέρω, οτι στο σπίτι του πια, πιθανώς να σε ξανακούσει πάλι, μέσω Διαδικτύου. Και η «ραδιοφωνική» ζωή συνεχίζεται. Και όμως υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους ο fm σταθμός σου χρειάζεται μια οργανωμένη ιστοσελίδα.

Έχεις παρατηρήσει ότι τα πιο πετυχημένα πολυκαταστήματα έχουν – φυσικα – ιστοσελίδα, αλλά και έντυπο κατάλογο? Ο κατάλογος αυτος είναι η βιτρίνα του προϊόντος τους. Η εάν επιθυμείς η … ταυτότητα τους. Ποιοι είναι, τι πουλάνε, τι αντιπροσωπεύουν και πάει λέγοντας. Ακριβώς έτσι είναι και η ιστοσελίδα πια για έναν ραδιοφωνικό σταθμό. Είναι η «ταυτότητα» σου το «βιογραφικό» σου, το «διαφημιστικό» σου «έντυπο» κτλ

Συνοπτικά, μερικα καλούδια λοιπον, που αφορούν την ιστοσελίδα σου. Καταρχην να αναφέρουμε την σημασία της εικόνας του website , δηλαδή το Lay out, το “Look“ του template. Πρέπει να είναι άρτιο, καλοσχεδιασμένο, αλλα όχι υπερβολικό, δεν κάνουμε διαγωνισμό γραφιστικής! Να είναι όμως ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ και κυρίως ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ.

Όπως και εσύ όταν καθίσεις σε ένα εστιατόριο, περιμένεις ο καταλογος με τα φαγητα κτλ να είναι περιεκτικός μεν αλλα ευανάγνωστος και εύκολος στη χρήση δε, διοτι πεινας και θέλεις να φας σύντομα και όχι να ψάχνεις μεσα στο γραφιστικό χάος το τι θα παραγγείλεις. Έτσι και ο ακροατής θελει το ίδιο από την ιστοσελίδα σου. Ευκολία, ευχρηστία.

Να θυμίσω επίσης την σημασία της διάδρασης, την σημασία της επικοινωνίας με τον ακροατή σου, που σημαίνει ότι βασικά, η ιστοσελίδα είναι ο «συνδεσμός σου» μαζί του. Και μάλιστα ζωντανός.

Είναι η βασική δυνατότητα που έχει αυτος που σε ακούει να μάθει τα παντα για σενα και να επικοινωνήσει μαζί σου εάν το επιθυμεί. Επίσης και εσύ απο την αλλη, ως σταθμός μέσω της ιστοσελίδας σου, έχεις την δυνατότητα να επικοινωνήσεις στον ακροατή σου ότι θέλεις. Διαγωνισμούς, ραδιοφωνικά παιχνίδια, εκδηλώσεις του σταθμού, εμφανίσεις που θα γίνουν Live σε συγκεκριμένα μέρη και πολλά πολλά άλλα.

Παράλληλα, μπορεις να ενημερώσεις για το ποιος είσαι ως σταθμός, την ταυτοτητα σου, το πρόγραμμα σου, να ενημερώσεις τον ακροατή με νεα και ειδήσεις που ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ,

να τον «χρησιμοποιήσεις» για να σε ενημερώνει για το τι του αρέσει και τι όχι, ποια τραγούδια θέλει να ακούει περισσότερο, να του δώσεις βήμα για να επικοινωνεί μαζί σου. Το έχεις ανάγκη αυτό εάν θέλεις να είσαι ΠΆΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΡΟΑΤΗ ΣΟΥ ένας ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ FM ραδιοφωνικός σταθμός. Και φυσικά το κυριότερο, να είσαι ο αγαπημένος του σταθμός.

Και μην ξεχνάς, εάν εσύ δεν ασχοληθείς με την ιστοσελίδα του ραδιοφωνικού σου σταθμού…το κάνει ήδη ο ανταγωνισμός σου.

What do you think?

Written by Kostas Sitopoulos

Ξεκίνησε το 1982 να ασχολείται με το πειρατικό ραδιόφωνο. Αρχικά διαβάζε μανιωδώς Τεχνική Εκλογή, τον Ερασιτέχνη, τις Ηλεκτρονικές Κατασκευές κτλ. Και μετα ένα ξεχωριστό δώρο του άλλαξε την ζωή. Ένας ξαδελφός του, ραδιοπειρατής στα Μεσαία, του έκανε δώρο ένα μικρό πομπουδάκι στα FM. Αυτό ήταν. Ακολούθησαν άλλοι μεγαλύτεροι πομποί και τελικά ακολούθησε το 1986 και το πρώτο δικαστήριο για ραδιοπειρατία. Στα 17 του δηλαδή. Λίγο αργότερα ξεκίνησε να σπουδάζει ηχολήπτης στην Σχολή Παπαντωνοπούλου αλλά τα παράτησε για να πάει στρατό. Όμως δεν παράτησε και το ραδιόφωνο. Μέσα στα επόμενα χρόνια τον φιλοξένησαν τα μικρόφωνα των Jeronimo Groovy 88.9 FM, Galaxy 92, Αθηνα 984, Kiss FM, Klik FM, Best Radio, Mad Radio, Easy FM, Nostos, Λάμψη FM κτλ. Και τότε ήρθε η πιο ενδιαφέρουσα επαγγελματική πρόταση. Να αναλάβει Διευθυντής Προγράμματος του VILLAGE FM 88,3. Ο σταθμός που μέσα σε 14 μήνες συγκέντρωσε 535.000 ακροατές στην Αθήνα, αγγίζοντας το 13,3 % ακροαματικότητα, νούμερο ρεκόρ για σταθμό με ξένο ρεπερτόριο, ακόμη και σήμερα. Επειτα πήγε για 2 χρόνια στην Κύπρο ως Διευθυντής προγράμματος και Σύμβουλος σε θέματα ραδιοφώνου. Παράλληλα έμπλεξε και με τον περιοδικό Τύπο, ακόμη και με εφημερίδες κτλ, αλλα πάντα η Νο1 αγάπη του ήταν και είναι το ραδιόφωνο. Μέχρι και σήμερα.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Πως μπορούν να συνεργαστούν πετυχημένα ένα FM ραδιόφωνο με ένα WEB radio?

Θέλω να κάνω streaming. Μερικές προτάσεις συνοπτικά