in ,

Web κάμερες στα ράφια? Υοk. part1

 

Στις δύσκολες αυτές ημέρες του αναγκαίου μας εγκλεισμού στο σπίτι λόγω κορονοϊού παρατηρήθηκε ένα ασυνήθιστο φαινόμενο. Μαζι με τα χαρτιά υγείας που εξαφανίστηκαν από τα ράφια των σούπερ μαρκετ, εξαφανίστηκαν και οι κάμερες για προσωπικούς υπολογιστές. Και ενώ πολλοί βιάστηκαν να δικαιολογήσουν την άξαφνη ζήτηση πάσης φύσεως χαρτιών υγείας σε χρώμα και υφή, λίγοι είναι εκείνοι που ασχολήθηκαν με την αναλογη ζήτηση σε κάμερες πάσης κατηγορίας για PC. Προφανώς το χαρτί υγείας και οι κάμερες για τα PC καλύπτουν…διαφορετικές ανάγκες. Και μιας και το broadcastnews δεν έχει αντικείμενο το χαρτί για το WC, ας δούμε τι συμβαίνει με τις κάμερες για το PC που είναι τεχνολογία και μας αφορά.
H μαγική λέξη streaming βρίσκεται πίσω από την τεραστια ζήτηση καμερών από όλες τις ηλικίες. Κατά κύριο λόγο ο πολίτης κλειδωμένος στο σπίτι του πια, έχει ανάγκη να βλέπει και να τον βλέπουν οι δικοι του άνθρωποι, με τους οποίους δεν μπορει να έρθει σε άμεση επαφή. Ο κορονοϊος καραδοκεί και η ανάγκη επικοινωνίας με τους αγαπημένους μας θα υπάρχει πάντα. Η χρήση μιας μικρής κάμερας για το PC είναι λοιπόν μια «λύση» αλλα κυρίως και μια διέξοδος. Από το σπίτι μας.
Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης αλλα και τις ΗΠΑ αυτήν την εποχή, παρατηρήθηκαν ανάλογα φαινόμενα όπως και στην ελληνική αγορά. Ο κόσμος αγοράζει μανιωδώς κάμερες για το PC προφανώς για skype etc. Παράλληλα όμως παρατηρήθηκε και ένα άλλο φαινόμενο.
Εκτός από το streaming εικόνας, αυξήθηκε πολύ και το streaming του ήχου. Οι συνήθεις ύποπτοι, όλοι εκείνοι που με έναν υπολογιστή δημιούργησαν αρχέγονα ερασιτεχνικά web radio τώρα πληθαίνουν ακόμη περισσότερο. Πολύ περισσότερο.
Δεν υπάρχουν επίσημα νούμερα που να αντικατοπτρίζουν ρεαλιστικά το πόσοι εκατομμύρια web σταθμοί όλων των κατηγοριών λειτουργούν αυτή τη στιγμή παγκοσμίως. Ο βασικός λόγος είναι πως η συντριπτική πλειοψηφία των σταθμών είτε δεν αναφέρονται πουθενά επισήμως, είτε δεν πληρώνουν για τα δικαιώματα της μουσικής που μεταδίδουν οπότε δεν επισημοποιούν την παρουσία τους, είτε απλώς πρόκειται για ιδιώτες που «ανοίγουν» τον «σταθμό» τους αραιά και που. Παρόλαυτα, τα ήδη αρκετά εκατομμύρια των web σταθμών, λόγω του εγκλεισμού των ιδιοκτητών τους στο σπίτι με την πανδημία, φέρεται να έχουν γίνει, πολύ περισσότεροι. Επίσης πολλοί από αυτούς θέλουν να έχουν και εικόνα, που σημαίνει streaming audio and vision, αρα υπάρχει και ανάγκη από ακόμη μεγαλύτερο bandwidth και storage από τους hosting servers.
Αυτό που παρατηρήθηκε εκτός όλων των άλλων αυτό το χρονικό διάστημα, δεν είναι μόνο η αύξηση των web radios αριθμητικά. Αυξήθηκαν και οι ακροατές τους. Επίσης η τεραστια αύξηση των χρηστών του ιντερνετ γενικότερα αυτό το χρονικό διάστημα, αγχώνει και πολλές εταίρειες μήπως και …κρασάρει το Δίκτυο κάποια στιγμή, λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας. Αυτοί που ασχολούνται βεβαιως με web hosting χαμογελούν όταν τέτοιες φήμες γίνονται ενίοτε υπαρκτές φοβίες. Το Δίκτυο έχει πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα να φιλοξενεί ταυτόχρονους χρήστες από ότι μπορεί κάποιος να φανταστεί. Όμως η αυξημένη ζήτηση σε bandwidth, αυτό, είναι άλλο κεφάλαιο.

Συνεχίζεται

What do you think?

Written by Kostas Sitopoulos

Ξεκίνησε το 1982 να ασχολείται με το πειρατικό ραδιόφωνο. Αρχικά διαβάζε μανιωδώς Τεχνική Εκλογή, τον Ερασιτέχνη, τις Ηλεκτρονικές Κατασκευές κτλ. Και μετα ένα ξεχωριστό δώρο του άλλαξε την ζωή. Ένας ξαδελφός του, ραδιοπειρατής στα Μεσαία, του έκανε δώρο ένα μικρό πομπουδάκι στα FM. Αυτό ήταν. Ακολούθησαν άλλοι μεγαλύτεροι πομποί και τελικά ακολούθησε το 1986 και το πρώτο δικαστήριο για ραδιοπειρατία. Στα 17 του δηλαδή. Λίγο αργότερα ξεκίνησε να σπουδάζει ηχολήπτης στην Σχολή Παπαντωνοπούλου αλλά τα παράτησε για να πάει στρατό. Όμως δεν παράτησε και το ραδιόφωνο. Μέσα στα επόμενα χρόνια τον φιλοξένησαν τα μικρόφωνα των Jeronimo Groovy 88.9 FM, Galaxy 92, Αθηνα 984, Kiss FM, Klik FM, Best Radio, Mad Radio, Easy FM, Nostos, Λάμψη FM κτλ. Και τότε ήρθε η πιο ενδιαφέρουσα επαγγελματική πρόταση. Να αναλάβει Διευθυντής Προγράμματος του VILLAGE FM 88,3. Ο σταθμός που μέσα σε 14 μήνες συγκέντρωσε 535.000 ακροατές στην Αθήνα, αγγίζοντας το 13,3 % ακροαματικότητα, νούμερο ρεκόρ για σταθμό με ξένο ρεπερτόριο, ακόμη και σήμερα. Επειτα πήγε για 2 χρόνια στην Κύπρο ως Διευθυντής προγράμματος και Σύμβουλος σε θέματα ραδιοφώνου. Παράλληλα έμπλεξε και με τον περιοδικό Τύπο, ακόμη και με εφημερίδες κτλ, αλλα πάντα η Νο1 αγάπη του ήταν και είναι το ραδιόφωνο. Μέχρι και σήμερα.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Handheld Shooting; 5 έξυπνα tips!

Web κάμερες στα ράφια? Υοk. part2