Ιδιαιτέρως αισιόδοξες και όχι απαισιόδοξες είναι οι τελευταίες έρευνες στις Η.Π.Α. και στη
Μεγάλη Βρετανία, αναφορικά με τις συνήθειες του κοινού σε σχέση με το ραδιόφωνο. Όλα
δείχνουν ότι το εμπορικό ραδιόφωνο εξακολουθεί και διατηρείται ψηλά στις προτιμήσεις του
κόσμου. Και όχι μόνο το εμπορικό ραδιόφωνο. Το ραδιόφωνο στο σύνολο του.
Μπορει η TV, το FACEBOOK, το TWITTER, το YOUTUBE κτλ να έχουν κερδίσει εκατομμύρια
πιστούς αλλα το ραδιόφωνο εξακολουθεί να αποτελεί μια αγαπημένη συνήθεια. Σε πείσμα
πολλών που διατυμπανίζουν και θεωρούν βέβαιο ότι το ραδιόφωνο έχει πεθάνει, εκείνο κάθε
μέρα…ανασταίνεται περισσότερο.
Αυτό που δυστυχώς ξεχνούν οι Κασσάνδρες, είναι ότι το ραδιόφωνο είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ
μέσο που αποδεδειγμένα μιλάει απευθείας στον ακροατή του, ακόμη και όταν εκείνος είναι
απασχολημένος με κάτι άλλο, η δείχνει να είναι συγκεντρωμένος σε κατι αλλο.
Γιαυτο αγαπητε μου ραδιοφωνατζή, θυμήσου: Όποτε μαγειρεύει κάποιος στη κουζίνα του
σπιτιού του, όποτε οδηγεί για να πάει στη δουλειά του, όποτε ταξιδεύει, όποτε κάνει έναν
περίπατο στο πάρκο, όποτε αθλείται, το ραδιόφωνο σου δίνει την ευκαιρία να έχεις μια
απευθείας σύνδεση με τον ακροατή σου.
Λόγου χάρη στις Η.Π.Α. κάθε εβδομάδα 272 εκατομμύρια Αμερικανοί συντονίζονται στο
αγαπημενο τους ραδιόφωνο. Παρομοίως στη Μεγαλη Βρετανια κάθε εβδομάδα το 87%
του πληθυσμού της χώρας συντονίζεται σε καποιο ραδιόφωνο. Παραλληλα με οτι άλλο
κάνει. Πρεπει να κατανοήσουμε ότι μπορεί ο τρόπος με τον οποίο ακούει ο ακροατής λόγω
τεχνολογίας να έχει αλλάξει, όμως τελικά αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν ακούει, απλα ακούει με
διαφορετικό τρόπο. Άλλωστε ζούμε σε μια διαφορετική εποχή, μην το ξεχνάμε αυτό. Το
ραδιόφωνο ζει, και – ίσως- εξακολουθεί και να βασιλεύει.
Οι ιδιοκτήτες μεγάλων και μικρών σταθμών στις Η.Π Α το 2018, ουτε λιγο ουτε πολύ πέτυχαν
έναν κύκλο εργασιών που ξεπέρασε τα 13,3 δις δολλάρια! Μόνο ένας σταθμός για
παράδειγμα, ο WTOP-FM στην Ουασινγκτον την χρονιά εκείνη έριξε στο ταμείο του 69
εκατομμύρια δολάρια!!!. Χαρά ανείπωτη για τους παραγωγούς και το υπόλοιπο προσωπικό
που πήραν όλοι αύξηση και συνεχίζουν να εργάζονται σε μια κερδοφόρα επιχείρηση με
μέλλον. Και τώρα, με ακόμα περισσότερο μεράκι. Όταν πληρώνεσαι καλά, εργαζεσαι με
μεγαλύτερη χαρα, ως γνωστόν.
Η οικονομική επιτυχία διασφαλίζει το μελλον. Τόσο στους
ίδιους όσο και στον ίδιο τον σταθμό.
Το ραδιόφωνο ζει, και – ίσως – εξακολουθεί να βασιλεύει. Μην απατάσαι.
Ακόμη και τώρα, εάν σκέφτεσαι σοβαρά να ασχοληθείς με το ραδιόφωνο και να επενδύσεις
σε αυτό αποκτώντας έναν σταθμό, μην φοβάσαι, έχει μέλλον. Αρκεί να μην ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ
ΣΤΗ ΤΥΧΗ ΤΟΥ.
Τίποτα δεν προχωρά μόνο του. Εκτός αυτού είναι αποδεδειγμένο επιχειρηματικά ότι στις
δύσκολες εποχές παρουσιαζονται οι μεγαλύτερες ευκαιρίες. Άνθρωποι πουλάνε τους
σταθμούς τους και κάποιοι άλλοι τους αγοράζουν. Αυτο συμβαίνει δεκαετίες τώρα με όλων
των ειδών τις επιχειρήσεις. Διότι ας μην ξεχνιόμαστε ένας εμπορικός ραδιοφωνικός σταθμός
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. Έχει υπαλλήλους που έχουν ανάγκη να εξασφαλίσουν τον βιοπορισμό
τους.
Η οικονομική κρίση στη χώρα μας και μετα ο κορονοϊός ΔΕΝ είναι κάτι που θα διαρκέσει για
πάντα.