Η διαφήμιση πάντα βοηθάει τις εταιρείες να βγουν στην επιφάνεια και να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές. Σήμερα ο μέσος άνθρωπος εκτίθεται σε χιλιάδες διαφημιστικά μηνύματα από το πρωί έως το βράδυ.
Στα κλασικά μέσα : τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα έχουν προστεθεί τα digital media και όλα προσπαθούν να τραβήξουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Το ραδιόφωνο σου κρατάει συντροφιά
Το ραδιόφωνο είναι ένα ιδιαίτερο μέσο πολύ πιο άμεσο και ευέλικτο από την τηλεόραση. Η ακρόαση μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και δεν έχει τις απαιτήσεις της τηλεόρασης.
Επιπλέον οι ακροατές είναι πιο πιθανό να μείνουν συντονισμένοι κατά την διάρκεια του break απ’ ότι στην τηλεόραση.
Ανεξαρτήτως των διαθέσιμων budget για διαφήμιση, αυτό που έχει σημασία είναι το το διαφημιστικό μήνυμα που θα κατασκευαστεί και πως αυτό θα μπορέσει να μεταφέρει με αποτελεσματικό τρόπο το προφίλ του προϊόντος στον κόσμο.
Η αρχή είναι το παν
Ένα καλό brief αποτελεί μια σωστή βάση για να μπορέσει η εταιρεία παραγωγής να δημιουργήσει ένα αποτελεσματικό ραδιοφωνικό σποτ.
Οι πληροφορίες που δίνονται από τον πελάτη πρέπει να είναι ξεκάθαρες, καθοδηγώντας με αυτό τον τρόπο το creative team στον σωστό δρόμο.
Όμως αν δεν υπάρχει ένα έτοιμο template που περιέχει όλες τις παραμέτρους, πολλές πληροφορίες μπορεί να μην φτάσουν ποτέ στο δημιουργικό τμήμα που ίσως είναι σημαντικά για να στηθεί η καμπάνια.
Το σωστό brief αποτελεί έναν χάρτη για τους copywriters ώστε να μπορέσουν να μπουν στο πνεύμα της εταιρείας που διαφημίζεται.
Ο χρόνος είναι χρήμα
Αν η καθοδήγηση δεν είναι σωστή εξ αρχής, τότε χάνεται πολύτιμος χρόνος και το αποτέλεσμα δεν φαίνεται επαγγελματικό.
Ο χρόνος που καταναλώνεται από το δημιουργικό τμήμα καταλήγει στον κάδο των αχρήστων, ο πελάτης απογοητεύεται ή αν δεν έχει ξεκάθαρη εικόνα για το τι θέλει, καταλήγει με ένα ραδιοφωνικό σποτ που δεν εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκε.
Όλα μπορούν να λειτουργήσουν πολύ καλύτερα έχοντας συλλέξει από την αρχή τα σωστά στοιχεία και να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος.
Γιατί είναι πολύτιμη μια φόρμα
Πολλές φορές υπό την πίεση του χρόνου μερικά στοιχεία που θα ήταν πολύτιμα για την παραγωγή του δημιουργικού παραλείπονται δημιουργώντας κενά στην συνολική εικόνα.
Η φόρμα για το brief, εξαλείφει ένα τέτοιο ενδεχόμενο καθώς περιλαμβάνει όλα τα καίρια σημεία που είναι απαραίτητα για να δημιουργηθεί ένα σενάριο που να αναδείξει το προϊόν.
Η περιγραφή του προϊόντος, τα πλεονεκτήματά του, ο ανταγωνισμός, η διάρκεια του διαφημιστικού, το διαθέσιμο budget για την παραγωγή και πολλά άλλα στοιχεία δεν αποτελούν απλά bullets πληροφοριών.
Αντίθετα εξυπηρετούν ως κεντρικές ιδέες που περιέχουν το όραμα της εταιρείας για το προϊόν και το αποτύπωμα που θέλει να αφήσει στην συνείδηση των καταναλωτών.