Τα τελευταία δύο χρόνια, ειδικά μετά την παραίτηση του Τζιμ Τζέναρντ και το shut-down του φιλόδοξου πρότζεκτ Hydrogen, σύννεφα πολλά έχουν αρχίσει να συγκεντρώνονται πάνω από την RED. Παρά την πιστή και αμέριστη υποστήριξη μερικών -μετρημένων στα δάχτυλα- υποστηριχτών της εταιρείας όπως οι σκηνοθέτες Στίβεν Σόντεμπεργκ και Ντέιβιντ Φίντσερ, το Χόλιγουντ αρνείται πεισματικά να κόψει στην RED ένα μεγαλύτερο κομμάτι από την μεγάλη πίττα των major studios films, συνεχίζοντας να της δίνει τα ψίχουλα από την πίττα. Και ένας βασικός, σημαντικός λόγος που μέχρι πρόσφατα η RED μπορούσε και έπαιρνε μερικά credits παραπάνω στο βιογραφικό της ήταν το τε-χνικό εμπόδιο/μποϊκοτάζ που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια η Alexa από το Netflix και το Amazon.
ο Πάνος Γκόλφης, είναι βραβευμένος σε διεθνή φεστι-βάλ διευθυντής φωτογραφίας και φωτιστής με μεγάλη εμπειρία στην Ελλάδα και το εξω-τερικό. Έχει το μάτι του πίσω από κινηματογραφικές και φωτογραφικές μηχανές από μικρό παιδί καθώς σε ηλικία 6 ετών τραβούσε τις δικές του ταινίες με την προσωπική του Super-8 κινηματογραφική μηχανή και εμφάνιζε/τύπωνε A/M φωτογραφίες στο αυτοσχέδιο darkroom του πατέρα του.
Σπούδασε κινηματογράφο το 1992 στη Νέα Υόρκη, στη σχολή του Ρόμπερτ Ντε Νίρο, στην NYFA (New York Film Academy) την πρώτη χρονιά λειτουργίας της σχολής πριν αλλάξει διεύθυνση/location και ιδιοκτησία.
Εχει έδρα του την Αθήνα και εργάζεται σε όλο τον κόσμο. Μιλάει αγγλικά και ιαπωνικά, φωτίζει θεατρικές, μουσικές παραστάσεις, όπερες και shows, και ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ, music-videos, εταιρικά βίντεο, διαφημιστικά.