Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις του ομίλου Βαρδινογιάννη με την United Group σχετικά με το αίτημα ολικής εξαγοράς του Alpha. Δεν αφήνει τον έλεγχο η Motor Οil. Επικρατέστερο σενάριο οι δύο πλευρές να παραμείνουν με ποσοστά 50-50 στον Alpha.
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στην United Group και τον όμιλο Βαρδινογιάννη που θα καθορίσουν το μέλλον του Alpha. Θα προχωρήσει τελικά η πρόταση για ολική εξαγορά του καναλιού που κλείνει με πρωτιά τη σεζόν; Καθώς συμπληρώνεται ένας χρόνος από την συμφωνία πώλησης του 50% του Alpha στην Primos Media Sarl, το σενάριο της εξαγοράς του 100% από την United Media παραμένει στο τραπέζι και συζητείται ανάμεσα στις δύο πλευρές, χωρίς ωστόσο να έχει ακόμα ληφθεί οριστική απόφαση. Την ώρα, μάλιστα, που προεξοφλείται από κάποιους ότι είναι θέμα χρόνου να μεταβιβαστεί το σύνολο των μετοχών του καναλιού, νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι το σενάριο αυτό φαίνεται να απομακρύνεται.
Οι δύο πλευρές, United Media και Motor Οil εξετάζουν προσεκτικά διάφορα πιθανά σενάρια σε ότι αφορά τη μετοχική σύνθεση του Alpha, ενώ κάνουν προκαταβολική έρευνα αλλά και προσομοιώσεις για το πώς θα λειτουργήσει στην πράξη κάθε ένα από αυτά. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο όμιλος Βαρδινογιάννη δεν επιθυμεί να παραχωρήσει εξ ολοκλήρου τα «κλειδιά» του Alpha στην εταιρεία που εξαγόρασε τη Nova. Αντιθέτως, επιδιώκει να παραμείνει διατηρώντας τον έλεγχο της ενημέρωσης στον Alpha, κάτι που φαίνεται ότι θα κρίνει και την τελική έκβαση των διαπραγματεύσεων. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι η πλευρά Βαρδινογιάννη δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει από τα media αλλά ούτε και να απωλέσει ένα σημαντικό μέσο επιρροής, αλλά επιθυμεί να διατηρήσει τον έλεγχο στην «γραμμή» του σταθμού, διερευνώντας παράλληλα τις προθέσεις των επίδοξων εξαγοραστών του Alpha.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το πιθανότερο –για την ώρα- σενάριο είναι να μην προχωρήσει τελικά η εξαγορά του 100% του Alpha. Αντ΄αυτού, εξετάζεται το ενδεχόμενο να μην υπάρξει άλλη εξαγορά μετοχών του Alpha αλλά να παραμείνει η τρέχουσα μετοχική «μοιρασιά» με τις δύο πλευρές να διατηρεί η καθεμία ποσοστό 50%.
Πηγή : Marketing Week