in ,

To μικρό cinematography σχολείο της Παρασκευής 27 Μαρτίου!

broadcastnews.gr cinematography

broadcastnews the martian

Υπάρχουν περιπτώσεις όπου κάποιοι cinematographers, με τον ίδιο σκηνοθέτη και την ίδια κάμερα μπορούν να δώσουν πολύ κακή εικόνα, ενώ με τον ίδιο συνδιασμό έκαναν πολύ καλύτερη δουλειά σε μία προηγούμενη ταινία!
Μια τέτοια περίπτωση είναι και η παρακάτω, της ταινίας που παίζει τώρα στο Star, της καλής ταινίας “The Martian” του αγαπημένου μου Ρίντλεϊ Σκοτ! Μια σπουδαία ταινία αλλά με κακή εικόνα και κακά skin-tones, και ο σπουδαιότερος λόγος IMHO είναι η επιλογή της κάμερας, της -πιο υπερτιμημένης κάμερας του κόσμου- Red Dragon! Ομως δεν φταίει αποκλειστικά η κάμερα! Δεν ξέρω τί πραγματικά συνέβη, μπορεί να χάλασε ακόμα περισσότερο η εικόνα στο post και στο εταλονάζ γιατί ο Ντάριους Γουόλσκι (πολύ δυνατός και έμπειρος DP) στο γαμάτο “Prometheus” του ιδίου σκηνοθέτη είχε πολύ καλύτερη εικόνα! Προσωπική μου άποψη είναι ότι μάλλον έγινε υπερβολικό noise reduction στην ταινία και γι’αυτό καταστράφηκαν, κακοποιήθηκαν τα skin-tones! Γιατί -ως γνωστόν- οι RED κάμερες έχουν σοβαρό πρόβλημα με τον θόρυβο αν δεν προσέξεις την έκθεσή σου στο γύρισμα, αν δεν δώσεις ένα, ενάμισυ έξτρα stop!

ΥΓ: πάντως σ’αυτήν την ταινία ούτε οι φωτισμοί του Γουόλσκι είναι τόσο καλοί όσο στον “Προμηθέα” όπου είχε κάνει καταπληκτική δουλειά!

Eγγραφείτε στη λίστα μας

Μόνο κάθε Τρίτη θα λαμβάνετε εξαιρετικά νέα στο e-mail σας!

Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας στο Broadcastnews!

Something went wrong.

What do you think?

Written by Panos Golfis

ο Πάνος Γκόλφης, είναι βραβευμένος σε διεθνή φεστι-βάλ διευθυντής φωτογραφίας και φωτιστής με μεγάλη εμπειρία στην Ελλάδα και το εξω-τερικό. Έχει το μάτι του πίσω από κινηματογραφικές και φωτογραφικές μηχανές από μικρό παιδί καθώς σε ηλικία 6 ετών τραβούσε τις δικές του ταινίες με την προσωπική του Super-8 κινηματογραφική μηχανή και εμφάνιζε/τύπωνε A/M φωτογραφίες στο αυτοσχέδιο darkroom του πατέρα του.
Σπούδασε κινηματογράφο το 1992 στη Νέα Υόρκη, στη σχολή του Ρόμπερτ Ντε Νίρο, στην NYFA (New York Film Academy) την πρώτη χρονιά λειτουργίας της σχολής πριν αλλάξει διεύθυνση/location και ιδιοκτησία.
Εχει έδρα του την Αθήνα και εργάζεται σε όλο τον κόσμο. Μιλάει αγγλικά και ιαπωνικά, φωτίζει θεατρικές, μουσικές παραστάσεις, όπερες και shows, και ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ, music-videos, εταιρικά βίντεο, διαφημιστικά.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
broadcastnews.gr radio broadcaster working in studio

Τι χρειάζομαι για να ξεκινήσω ένα web radio ; (part 2) 

broadcastnews.gr movies

5+1 σπουδαίες ταινίες που η σκηνοθεσία τους ήταν γένους θηλυκού