Το Netflix ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε αυτόματη απενεργοποίηση των ανενεργών λογαριασμών, εάν οι συνδρομητές δεν απαντήσουν σε μήνυμα που θα τους αποσταλεί από την εταιρεία.
Κατάργηση των λογαριασμών
Η συνδρομητική πλατφόρμα αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση για να βοηθήσει τους θεατές να γλυτώσουν το κόστος της μηνιαίας συνδρομής, σύμφωνα με τον υπεύθυνο του Product Innovation Eddy Wu.
O ίδιος είπε πως ζητάνε από όλους όσους δεν παρακολουθούν καθόλου περιεχόμενο του Netflix για πάνω από ένα χρόνο να επιβεβαιώσουν αν θέλουν να παραμείνουν συνδρομητές.
Οι υπάρχοντες συνδρομητές της πλατφόρμας θα λαμβάνουν σταδιακά μηνύματα μέσω mail ή της εφαρμογής για να δηλώσουν αν θέλουν να παραμείνουν χρήστες ή όχι. Αν οι καταναλωτές δεν επιβεβαιώσουν, τότε αυτόματα το Netflix θα διαγράφει τους υπάρχοντες λογαριασμούς.
Εφόσον οι συνδρομητές αλλάξουν γνώμη οι λογαριασμοί μπορούν να επανέλθουν.
Αν αλλάξουν γνώμη μπορούν να διατηρήσουν το προφίλ τους
Επιπλέον όσοι ακυρώσουν τους λογαριασμούς τους, αν τους επαναφέρουν και τους ενεργοποιήσουν μέσα σε διάστημα 10 μηνών, θα συνεχίσουν να έχουν τα προφίλ τους, την λίστα με τα αγαπημένα προγράμματα και τις ρυθμίσεις του λογαριασμού τους όπως ήταν αρχικά.
Οι ανενεργοί λογαριασμοί είναι μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ή περίπου λιγότερο από τo 1% των συνολικών συνδρομών του καναλιού, σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Netflix.
Οι συνολικοί συνδρομητές παγκοσμίως στο τέλος Μαρτίου ήταν 183 εκατομμύρια και το πρώτο τετράμηνο του έτους το Netflix απέκτησε 15,7 εκατομμύρια νέους συνδρομητές.
Μια ασυνήθιστη κίνηση
Ο ανταγωνισμός με άλλες ανάλογες πλατφόρμες είναι μεγάλος.
Το Netflix αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση για να διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες εταιρείες και να δείξει ένα διαφορετικό πρόσωπο προς τους καταναλωτές παρά την σημαντική απώλεια εσόδων που θα έχει ως εταιρεία.
Λόγω της πανδημίας το Netflix θέλει να δείξει ότι βρίσκεται κοντά στους καταναλωτές, ώστε να μην χρεώνονται για μια υπηρεσία που δεν χρησιμοποιούν.