in ,

Τζώρτζης Ποφάντης «Πρέπει πάντα να σκέφτεσαι σε ποιον τηλεθεατή απευθύνεσαι και τι μπορείς να του προσφέρεις»

Ο Chief Content Officer του ANT1 TV, Τζώρτζης Ποφάντης, σε συνέντευξη του στο Αdvertising και συγκεκριμένα στον Δημήτρη Τσουκαλά, μίλησε για τον Έλληνα τηλεθεατή και το κατά πόσο έχει αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια.

«Από τη μια, οι συνδρομητικοί «εισβολείς» που έμαθαν τον τηλεθεατή να κάνει binge viewing αλλά και οι πολλές ψηφιακές ψυχαγωγικές επιλογές. Οι «ανυπόμονοι» τηλεθεατές φεύγουν από την ελεύθερη τηλεόραση (ακόμα κι αν επιλέγουν περιεχόμενό μας σε catch up στο  Ίντερνετ). Από την άλλη, οι πολύωρες διάρκειες κάποιων προγραμμάτων ή το στριπάρισμα άλλων σε καθημερινή βάση, κάνει πολύ δύσκολο τον προγραμματισμό ενός μόνο επεισοδίου σε εβδομαδιαία βάση.  Έτσι αυτοί που μένουν, δείχνουν μια σταθερότητα στις επιλογές τους σε σύγκριση με το «ψάξιμο» που γινόταν παλιότερα.»

Εκτός, όμως, από την συμπεριφορά του τηλεθεατή, μίλησε και για τις προκλήσεις και τις ευθύνες που έρχεται αντιμέτωπος ο υπεύθυνος προγράμματος ενός καναλιού.

«Πρέπει πάντα να σκέφτεται σε ποιον τηλεθεατή απευθύνεται και τι μπορεί να του προσφέρει, για να τον συνδέσει όχι μόνο με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά και με το brand του σταθμού. Πρέπει να ισορροπεί μεταξύ παραδοσιακών τηλεοπτικών συνταγών και της ανάγκης να εκπλήσσει κατά καιρούς και να προωθεί νέες ιδέες. Κάτι που ο ΑΝΤ1 έκανε σταθερά όλα τα χρόνια της λειτουργίας του. Η πλειονότητα, άλλωστε, των ψυχαγωγικών προγραμμάτων στην τρέχουσα ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα έχει εισαχθεί από τον ΑΝΤ1.»

 

Πηγή: Advertising

What do you think?

Written by Thanos Galis

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Το νέο streaming της Cosmote TV (Open list) (0 submissions)

Electronic Viewfinders (EVF)