in , ,

LoveLove

Web κάμερες στα ράφια? Υοk. part2

Συνέχεια από part1

Το ευχάριστο επίσης για τους ιδιοκτήτες τόσο των web radios που μεταδίδουν δικό τους πρόγραμμα, όσο και των FM & AM ραδιοφωνικών σταθμών που κανουν streaming το content τους διαδικτυακά, είναι η έντονη άνοδος του TIME SPEND LISTENING.

To TIME SPEND LISTENING (TSL) ήταν ανέκαθεν ένας πονοκέφαλος για όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς των FM και των AM. ( AM για το εξωτερικό μόνο, καθότι στην Ελλάδα – γιατι άραγε – ΔΕΝ εγινε ΠΟΤΕ ούτε καν λόγος να δοθούν ιδιωτικές άδειες, κάποια στίγμη θα κάνουμε ένα αφιέρωμα και σε αυτό, το ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ)

Η συνεχιζόμενη ώρα ακρόασης TSL είναι πολύ σημαντική για έναν σταθμό διοτι αντικατοπτρίζει το πόσο χρονικό διάστημα ένας ακροατής ακούει δίχως να αλλαξει συχνότητα για να ακούσει άλλο ραδιόφωνο. Εκτενώς καποια στιγμή θα αναφερθούμε σε αυτό, σε ένα από τα επόμενα άρθρα μας.

Το σίγουρο είναι ότι λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και το TSL έχει αυξηθεί. Η ειρωνία όμως είναι ότι έχει αυξηθεί μεν αλλα έχει μειωθεί και μεταβληθεί το content των σταθμών δε, καθότι μεγαλη μερίδα των παραγωγών και των δημοσιογράφων δεν εργαζόνται πλέον. Φυσικα υπάρχουν και εκείνοι που μεταδίδουν από το σπίτι τους εκπομπές. Όμως, το ότι οι ραδιοφωνικοί σταθμοί στα FM, τώρα που κατά κόρον μεταδίδουν μόνο μουσική δίχως βασικούς παρουσιαστές και διαπιστώνουν αύξηση και στο TSL αλλά και σε ακροαματικότητα, είναι λόγος περισυλλογής.

Εμείς φυσικά θέλουμε και παραγωγούς ραδιοφώνου να ακούμε, και δημοσιογράφους, όχι μόνο διότι στεναχωριόμαστε που πολλοί εξ αυτών απώλεσαν την εργασία τους, αλλα διότι θεωρούμε πως ο ανθρώπινος παράγοντας είναι αυτός που κάνει… την τεχνολογία να μεγαλουργεί.

Και εάν μπορούμε κιόλας να βλέπουμε εκτός από το να ακούμε τους αγαπημένους μας παρουσιαστές, ακόμη καλύτερα, αρκεί να υπαρχουν σύντομα και πάλι άφθονες κάμερες στα ράφια για τα PC τους.

What do you think?

Written by Kostas Sitopoulos

Ξεκίνησε το 1982 να ασχολείται με το πειρατικό ραδιόφωνο. Αρχικά διαβάζε μανιωδώς Τεχνική Εκλογή, τον Ερασιτέχνη, τις Ηλεκτρονικές Κατασκευές κτλ. Και μετα ένα ξεχωριστό δώρο του άλλαξε την ζωή. Ένας ξαδελφός του, ραδιοπειρατής στα Μεσαία, του έκανε δώρο ένα μικρό πομπουδάκι στα FM. Αυτό ήταν. Ακολούθησαν άλλοι μεγαλύτεροι πομποί και τελικά ακολούθησε το 1986 και το πρώτο δικαστήριο για ραδιοπειρατία. Στα 17 του δηλαδή. Λίγο αργότερα ξεκίνησε να σπουδάζει ηχολήπτης στην Σχολή Παπαντωνοπούλου αλλά τα παράτησε για να πάει στρατό. Όμως δεν παράτησε και το ραδιόφωνο. Μέσα στα επόμενα χρόνια τον φιλοξένησαν τα μικρόφωνα των Jeronimo Groovy 88.9 FM, Galaxy 92, Αθηνα 984, Kiss FM, Klik FM, Best Radio, Mad Radio, Easy FM, Nostos, Λάμψη FM κτλ. Και τότε ήρθε η πιο ενδιαφέρουσα επαγγελματική πρόταση. Να αναλάβει Διευθυντής Προγράμματος του VILLAGE FM 88,3. Ο σταθμός που μέσα σε 14 μήνες συγκέντρωσε 535.000 ακροατές στην Αθήνα, αγγίζοντας το 13,3 % ακροαματικότητα, νούμερο ρεκόρ για σταθμό με ξένο ρεπερτόριο, ακόμη και σήμερα. Επειτα πήγε για 2 χρόνια στην Κύπρο ως Διευθυντής προγράμματος και Σύμβουλος σε θέματα ραδιοφώνου. Παράλληλα έμπλεξε και με τον περιοδικό Τύπο, ακόμη και με εφημερίδες κτλ, αλλα πάντα η Νο1 αγάπη του ήταν και είναι το ραδιόφωνο. Μέχρι και σήμερα.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Web κάμερες στα ράφια? Υοk. part1

Γιατί τα podcasts είναι το επόμενο trend