Στην Ινδία θα δοκιμαστεί από το YouTube η νέα εφαρμογή YouTube Shorts, η οποία φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το δημοφιλές TikTok. Σύμφωνα με το BBC, η νέα πλατφόρμα θα περιλαμβάνει παρόμοια εργαλεία με αυτά της κινεζικής εφαρμογής και θα περιορίζει τα βίντεο στα 15 δευτερόλεπτα.
Το YouTube δεν είναι τυχαίο που θα δοκιμάσει τη νέα του εφαρμογή στην Ινδία. Η χώρα, η οποία βρίσκεται σε διαρκείς εντάσεις με την Κίνα, απαγόρευσε τον Ιούνιο το TikTok μαζί με 58 ακόμη κινεζικές εφαρμογές. Οι χρήστες του TikTok στη χώρα ήταν 120 εκατομμύρια.
Πηγή : Advertising.gr