in ,

Media Top20: Αυτό που έλειπε από τα fm

adb: Πείτε μας λίγα λόγια για τη ραδιοφωνική εκπομπή MediaTop20. Πότε και πού ξεκίνησε να εκπέμπεται και ποιο είναι το αντικείμενό της;

Δ.Ψ.: Το ελληνικό Media Top20 ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2013 και είναι η εξέλιξη της επιτυχημένης εκπομπής SMS TOP40, που για δέκα χρόνια μεταδιδόταν ανελλιπώς από τον Λάμψη 92,3 καθώς και από ένα μεγάλο δίκτυο ραδιοφωνικών σταθμών σε όλη την Ελλάδα, την Αμερική και την Αυστραλία. Είναι ένα δίωρο countdown show, που παρουσιάζει τα 20 καλύτερα ελληνικά τραγούδια όπως μεταδόθηκαν (Air plays) στους σημαντικότερους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα.

adb: Ποια είναι η δομή της εκπομπής και ποια είναι τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα για τους ακροατές;

Δ.Ψ.: Το Media Top20 από επίπεδο παραγωγής δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αντίστοιχα syndicated shows του εξωτερικού, ενώ περιλαμβάνει ειδικά ένθετα που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατή: 1. New entries: 2 νέα ελληνικά τραγούδια που έκαναν την είσοδό τους στα charts 2. Music news: τελευταία νέα στην ελληνική μουσική σκηνή 3. Flashback: Νο 1 τραγούδι που μεταδόθηκε περισσότερο ένα χρόνο πριν. Κάθε εβδομάδα φιλοξενούμε στο studio του Media Top20 και έναν αγαπημένο καλλιτέχνη. Ο Νικηφόρος, ο Stan, οι Κings, ο Γιώργος Παπαδόπουλος είναι μερικοί από τους καλλιτέχνες που έχουν παραχωρήσει αποκλειστική συνέντευξη.

adb: Πώς ήρθε η συγκεκριμένη εκπομπή στην ελληνική αγορά και ποιος την υποστηρίζει;

Δ.Ψ.: Μετά το SMS TOP40 θεωρώ ότι υπήρξε ένα μεγάλο κενό στα ερτζιανά σε αξιόλογα countdown shows που να αποτυπώνουν με αξιοπιστία τα Air plays της ελληνικής μουσικής σκηνής. Θεωρώ ότι το σύμπαν συνωμότησε και βρέθηκε στο δρόμο μου η MediaForest, μια ανεξάρτητη πλατφόρμα καταγραφής, αναγνώρισης και πιστοποίησης ραδιοτηλεοπτικού περιεχομένου και με φυσική παρουσία Mediacenter σε πολλές πόλεις σε όλη την Ευρώπη. Για να μην πολυλογώ όμως άλλο… κάπως έτσι ήρθε η επιτυχημένη, πλέον, εκπομπή Media Top20.

adb: Ποια είναι η περιοδικότητα της εκπομπής σήμερα και πού μπορεί να την ακού-
σει κανείς; Υπάρχει πανελλαδική κάλυψη; Ακούγεται σε άλλες χώρες και με ποιον τρόπο;

Δ.Ψ.: To Media Τop20 μεταδίδεται κάθε Σαββατοκύριακο σε 46 Ρ/Σ σε όλη την Ελλάδα, Κύπρο, Ισραήλ και Αμερική. Συγκεκριμένα, στο Ισραήλ μεταδίδεται από δύο ελληνικούς σταθμούς, τον Blue Greece και τον All for Peace, ενώ στην Αμερική από τον Sfinakia fm, που είναι ο σταθμός της ελληνικής ομογένειας.

adb: Πώς έχει υποδεχτεί το ραδιοφωνικό κοινό τη συγκεκριμένη εκπομπή; Τι μηνύματα λαμβάνετε;

Δ.Ψ.: Υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό πανελλαδικά, σε τέτοιο βαθμό που οι συνεργαζόμενοι σταθμοί του δικτύου αναγκάζονται να μεταδίδουν το Media Top20 σε επανάληψη. Κάθε εβδομάδα, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα μηνύματα λαμβάνω από ακροατές και ακροάτριες που επικοινωνούν απευθείας μαζί μου μέσω του Facebook. Παρόλο που έχω ελάχιστο προσωπικό χρόνο, απαντώ σε όλα.

adb: Πώς εξελίσσεται η συνεργασία με το Love Radio και γιατί επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος σταθμός για τη φιλοξενία της εκπομπής στην Αθήνα;

Δ.Ψ.: Ήταν μεγάλη πρόκληση τη χρονιά που πέρασε η συνεργασία με το Love radio 97,5. Εκεί έπρεπε να παρουσιάσω μια άλλη πλευρά της εκπομπής, αυτή της Soft μουσικής, που τα τελευταία χρόνια τα πάει πολύ καλά στη χώρα μας. Έτσι λοιπόν επιλέξαμε τον μοναδικό soft σταθμό στην Αθήνα με μικτό ρεπερτόριο, ώστε να παρουσιάσουμε τις 20 μεγαλύτερες soft επιτυχίες από την ξένη και ελληνική μουσική σκηνή. Ήταν μια ξεχωριστή συνεργασία την οποία θέλουμε να την αναπτύξουμε περισσότερο φέτος.

adb: Η εκπομπή διαθέτει μονάχα ραδιοφωνική παρουσία ή υπάρχουν και άλλα μέσα για την υποστήριξή της;

Δ.Ψ.: Το Media Top20 έχει επίσημο site και κάθε Δευτέρα οι ακροατές έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν την εκπομπή της προηγούμενης εβδομάδας, καθώς και να παρακολουθήσουν αναλυτικά το επίσημο Τop 20 chart της MediaForest, ενώ υπάρχει αρχείο και με παλαιότερα charts. Επίσης, μπορούν να πληροφορηθούν για την επικαιρότητα της ελληνικής μουσικής σκηνής καθώς και για τις πόλεις που μεταδίδεται η εκπομπή.

adb: Υπάρχουν στο μυαλό σας κάποια μελλοντικά σχέδια για πιθανή βελτίωση και ενίσχυσή της;

Δ.Ψ.: Φέτος σκοπεύουμε να αναπτύξουμε και το οπτικό κομμάτι της εκπομπής και όλοι οι συνεργάτες δουλεύουμε το τελευταίο χρονικό διάστημα πάνω σε αυτό το project. Αν όλα πάνε καλά, τους επόμενους μήνες θα δείτε από εμάς κάτι που πρώτη φορά γίνεται στη χώρα μας. Γενικά μας ενδιαφέρει πολύ να είμαστε μπροστά στις νέες τεχνολογίες. Όμως, μέχρι τότε υπομονή!

Πηγή Advertising.gr

What do you think?

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Το YouTube Kids τώρα και στην Ελλάδα!