Η Ogilvy και η Lacta βρέθηκαν για ακόμα μια χρονιά στην πρώτη θέση του YouTube Ads Leaderboard, με το 2λεπτο video με τίτλο “Δες την αγάπη”, που προκάλεσε μεγάλη αίσθηση την περίοδο του Αγ. Βαλεντίνου, τον Φεβρουάριο του 2020, συγκεντρώνοντας πάνω από 2,7 εκατομμύρια views, 17 χιλιάδες likes και 2 χιλιάδες σχόλια. Τα media διαχειρίστηκε η Carat.
Αλλά και στην δεύτερη θέση του πίνακα, βρέθηκε και πάλι η Ogilvy, αυτή την φορά με την COSMOTE και media agency την Mindshare, για το ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους “The Real Robokids”, που κατέγραψε την θριαμβευτική πορεία των ελληνικών ομάδων που συμμετείχαν στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, συγκεντρώνοντας 2,2 εκατομμύρια views, τα περισσότερα από οποιοδήποτε ελληνικό ντοκιμαντέρ στο YouTube.
Το YouTube Ads Leaderboard αναδεικνύει τα πιο engaging video για λογαριασμό brands στο YouTube, βάση αλγορίθμου που υπολογίζει τον χρόνο θέασης, τα paid και τα organic views καθώς και το audience retention.
Η Ogilvy πρωτοστατεί στην Ελλάδα στην δημιουργία περιεχομένου που απασχολεί ενεργά το κοινό, δημιουργεί δυνατά συναισθήματα και το κάνει να αφιερώσει χρόνο μαζί του και να το μοιραστεί μαζικά στα social media.
Δεν είναι τυχαίο που το 2019, την πρώτη θέση είχε καταλάβει και πάλι η Ogilvy με την COSMOTE για την ταινία “ROBOGIRL”, ενώ το 2018 και το 2016, η Ogilvy είχε και τις δύο φορές καταλάβει την πρώτη θέση με τις ταινίες της Lacta “Η Γεύση της Αγάπης” και “Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο” αντίστοιχα.
Πηγή: Advertising.gr