in

Από τη McCann Athens η νέα καμπάνια ΣΕΔΙΚΕ

Με βασικό μήνυμα «Βάζουμε τις φωνές»

Καμπάνια ενημέρωσης της αγοράς επικοινωνίας ξεκίνησε πρόσφατα το Σωματείο Ερμηνευτών Διαφημιστικών Κειμένων Ελλάδας (ΣΕΔΙΚΕ), με κύριο σύνθημα «Βάζουμε τις φωνές». Στον αέρα βρίσκεται ήδη το καινούργιο site, με ενημερωμένα demo όλων των μελών του (συμπεριλαμβανομένων πολλών νέων), καθώς και τις απαραίτητες πληροφορίες για απευθείας επικοινωνία μαζί τους.

Για τη διευκόλυνση των ενδιαφερομένων στην αναζήτηση φωνών, τα demo των ερμηνευτών-μελών του ΣΕΔΙΚΕ είναι κατηγοριοποιημένα ανά γένος, γλώσσα και ύφος. Την υλοποίηση του site επιμελήθηκε η Exis. Στο πλαίσιο της καινούργιας αυτής καμπάνιας ενημέρωσης του ΣΕΔΙΚΕ, βρίσκεται επίσης, ήδη, στον αέρα το digital video με τίτλο «Τι θα κάνεις με το voice over, Κωστή», το οποίο αναπαριστά την ατμόσφαιρα και την ένταση του «Σπιρτόκουτου», μιας από τις πιο γνωστές ταινίες του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου.

Η ταινία αντιμετωπίζει με χιούμορ τις προκλήσεις που βιώνει σήμερα ο κλάδος της εκφώνησης, ουσιαστικά της ερμηνείας ενός διαφημιστικού κειμένου. Η ιδέα της ταινίας αξιοποιεί τη διττή σημασία της έκφρασης «βάζω τις φωνές» και χρησιμοποιεί τα νεύρα και τις… φωνές των πρωταγωνιστών της ταινίας, ώστε να μιλήσει για τις φωνές των εκφωνητών, που αναδεικνύουν κάθε διαφημιστική ιδέα. Τη δημιουργική επιμέλεια είχε η McCann Athens, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Play Productions.

Πηγή: marketingweek.gr 

What do you think?

Πώς μπορεί μια γραμματοσειρά να ευαισθητοποιήσει για την απώλεια της βιοποικιλότητας;

«Πρωτιά» για τους ρ/φ σταθμούς του ομίλου Σκάι