in ,

H Tesla αποφασίζει να επενδύσει στη διαφήμιση

Μετά από 20 χρόνια αποχής

Η Tesla εισέρχεται στη διαφήμιση, εξέλιξη που αποτελεί σημαντική ανατροπή για το brand. Ο CEO της Tesla, Elon Musk, απέφυγε τις παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες στο παρελθόν, αλλά ο αυξημένος ανταγωνισμός στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων φαίνεται πώς τον ανάγκασε να αλλάξει στρατηγική.

Το brand το οποίο βασιζόταν όλα αυτά τα χρόνια στο word of mouth από τους ιδιοκτήτες και τους fans του, δεν είχε «τρέξει» ποτέ τηλεοπτική ή έντυπη διαφημιστική καμπάνια στα 20 χρόνια της ιστορίας του και διέθετε στο δυναμικό του πολύ λίγους marketers.

Ο E. Musk είχε φτάσει μέχρι το σημείο να δηλώσει ότι «μισεί» τη διαφήμιση. Ωστόσο, στην ετήσια συνέλευση των μετόχων της Tesla, την Τρίτη, ο ίδιος έκανε γνωστή την αλλαγή πορείας της εταιρείας η οποία θα εφαρμόσει μια διαφημιστική στρατηγική στο εγγύς μέλλον, για «να δούμε πώς θα πάει», καθώς ανακάλυψε την αξία της μέσω της ιδιοκτησίας του Twitter.

«Το Twitter εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διαφήμιση, επομένως, εγώ, που δεν χρησιμοποίησα ποτέ διαφήμιση, έχω τώρα μια εταιρεία που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διαφήμιση», είπε απαντώντας σε ερώτηση επενδυτή. «Οπότε υποθέτω ότι πρέπει να πω ότι η διαφήμιση είναι φοβερή, πρέπει να την κάνουν όλοι!».

(marketingweek.com)

Πηγή: Marketing Week 

What do you think?

Η ΕΡΤ σε spec καταγραφής διαφημίσεων σε τηλεόραση και ραδιόφωνο

Το ψηφιακό ραδιόφωνο DAB+ προσεγγίζει το 99% των Νορβηγών