in ,

Το χιούμορ στην διαφήμιση

Το χιούμορ κάνει την ζωή πιο όμορφη και τους ανθρώπους που έχουν καλή αίσθηση του περιζήτητους στις παρέες. Αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο επικοινωνίας που ξεφεύγει από τα στεγνά πλαίσια και αποτελεί ένα ιδανικό εργαλείο στην διαφήμιση.

Το χιούμορ δίνει μια αίσθηση φρεσκάδας και κάνει τους θεατές να παρακολουθήσουν πιο εύκολα ένα σποτ γιατί κατεβάζει τις άμυνες και κάνει τον κόσμο πιο δεκτικό στο να επηρεαστεί.
Πολλές εταιρείες φοβούνται να το χρησιμοποιήσουν γιατί θεωρούν ότι υποβαθμίζει την επικοινωνία που έχουν με τον καταναλωτή και το prestige τους.

Φυσικά αν φτάσει μια καμπάνια στα άκρα ίσως αυτό είναι πιθανό αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι.

Αλατοπίπερο

Το χιούμορ όπως το αλάτι και το πιπέρι που δίνει ζωντάνια στο φαγητό, πρέπει να χρησιμοποιείται στις σωστές δοσολογίες για να έχει τα σωστά αποτελέσματα. Στην διαφήμιση το χιουμοριστικό σενάριο πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στο προϊόν.

Σύμφωνα με την έρευνα του Journal of Marketing του 1993 που παραμένει μέχρι σήμερα επίκαιρη, υποστηρίζει πως η χρήση του χιούμορ στην διαφήμιση ενισχύει την ανάκληση στην μνήμη, την αξιολόγηση και την πρόθεση αγοράς όταν το μήνυμα συμβαδίζει με τους στόχους του διαφημιστικού και το περιεχόμενο του είναι κατάλληλο για την κατηγορία του προϊόντος.

Συνταγή της αποτυχίας

Ένας τρόπος για να αποτύχει ένα διαφημιστικό μήνυμα που έχει ως βάση το χιούμορ είναι να συμπεριλάβει πολλές πληροφορίες για το προϊόν. Το χιούμορ είναι μια διαφορετική οπτική της καθημερινότητας και έχει λακωνικό χαρακτήρα, αντίθετα οι λεπτομέρειες ενός προϊόντος είναι ασφυχτικά συγκεκριμένες και εξαφανίζουν κάθε είδος φρεσκάδας που έχει το χιούμορ.

Το ασφαλές χιούμορ δεν είναι αστείο

Πολλές εταιρείες αποφεύγουν να χρησιμοποιούν το χιούμορ στις καμπάνιες τους γιατί το θεωρούν επικίνδυνο. Είναι πιο εύκολο να κρατήσουν μια ουδέτερη στάση και να αποφύγουν την μεγάλη πρόκληση.

Λίγο χιούμορ που δεν τολμάει να προκαλέσει το γέλιο αλλά παραμένει μετέωρο δεν δίνει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Όμως το χιούμορ τραβάει την προσοχή των θεατών και μπορεί να βοηθήσει ιδιαίτερα τις μικρές εταιρείες και να τις φέρει πιο κοντά στους καταναλωτές. Αρκεί η συνταγή να είναι πετυχημένη.

What do you think?

Written by Eleni Agathonikiadou

Η Ελένη Αγαθονικιάδου γεννήθηκε στο Μπρνο της Τσεχίας (στην πόλη του Μίλαν Κούντερα). Σπούδασε δημοσιογραφία και σκηνοθεσία. Έχει βραβευτεί το 1998 στην Τσεχία και την Αυστρία για την μικρού μήκους ταινία "Η μύγα". Εργάζεται στην Ελλάδα και στην Τσεχία σε τηλεοπτικά σήριαλ, ντοκιμαντέρ, θεατρικά έργα και σε ταινίες μεγάλου μήκους.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Ο Τσιτσιπάς στο νέο σποτ για τον κορωνοϊό

Σκαλέτα, θεματολογία, προετοιμασία ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ