in , , ,

3 συχνά λάθη στις διαφημιστικές καμπάνιες

broadcastnews pink retro tv on white background 01
Pink retro TV on white background

Αρκετές φορές οι διαφημιστικές καμπάνιες μοιάζουν μεταξύ τους. Είναι φυσικό άλλωστε γιατί τα περισσότερα προϊόντα, ειδικά της ίδιας κατηγορίας, έχουν τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά.

Συνήθως οι καμπάνιες περιορίζονται στην ασφαλή μέθοδο, αναλύοντας τα οφέλη του κάθε προϊόντος, σε μια προσπάθεια να βγει το προϊόν από την αφάνεια και να δηλώσει την ύπαρξή του στον καταναλωτή. Όμως αυτό δεν είναι αρκετό.

Όταν όλα μοιάζουν μεταξύ τους, το μήνυμα και η ταυτότητα του προϊόντος δεν φτάνει σωστά στον θεατή.

Γιατί πολλές φορές η συνταγή είναι αποτυχημένη;

Πολύς θόρυβος

Οι πληροφορίες είτε με την μορφή της διαφήμισης, είτε με την μορφή της ενημέρωσης κατακλύζουν την καθημερινότητά μας. Όλοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο προσπαθούν να «πουλήσουν» κάτι και να τραβήξουν την προσοχή του κοινού. Μέσα σε τόσο θόρυβο πρέπει να βρεθεί ένας διαφορετικός τρόπος προσέγγισης για να ξεχωρίσει το μήνυμα και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού.

Η διαφήμιση δεν είναι κατάλογος

Συχνά στην προσπάθεια να πεισθεί ο καταναλωτής, αναφέρονται στο διαφημιστικό μήνυμα όλα τα συστατικά και οι λεπτομέρειες του προϊόντος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μήνυμα να είναι «φορτωμένο» με πολλές πληροφορίες που στο τέλος μπερδεύουν και προκαλούν σύγχυση στο θεατή.

Για παράδειγμα όλα τα τρόφιμα έχουν περίπου τα ίδια χαρακτηριστικά : νόστιμα, γευστικά, αγνά, φρέσκα κτλ. Όλα αυτά είναι πολλές λεπτομέρειες, που δεν συγκρατεί κανένας.

Η συνηθισμένη ασφαλής προσέγγιση, δεν αποτελεί την συνταγή της επιτυχίας. Η πρωτοτυπία και μια διαφορετική ματιά είναι κάτι που βοηθάει κάθε διαφημιστικό μήνυμα να ξεχωρίσει.

Πώληση 100%

Ο καταναλωτής ενοχλείται όταν κάποιος προσπαθεί να του πουλήσει κάτι. Καθημερινά όλοι προσπαθούν να τον πείσουν ότι άλλο ένα προϊόν είναι απαραίτητο στην ζωή του.

Για αυτόν τον λόγο συχνά το διαφημιστικό μήνυμα διαγράφεται από την συνείδηση του. Το κοινό βλέπει, ακούει τα σποτ αλλά δεν συγκρατεί ούτε το brand, ούτε το προϊόν.

Eγγραφείτε στη λίστα μας

Μόνο κάθε Τρίτη θα λαμβάνετε εξαιρετικά νέα στο e-mail σας!

Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας στο Broadcastnews!

Something went wrong.

What do you think?

Written by Eleni Agathonikiadou

Η Ελένη Αγαθονικιάδου γεννήθηκε στο Μπρνο της Τσεχίας (στην πόλη του Μίλαν Κούντερα). Σπούδασε δημοσιογραφία και σκηνοθεσία. Έχει βραβευτεί το 1998 στην Τσεχία και την Αυστρία για την μικρού μήκους ταινία "Η μύγα". Εργάζεται στην Ελλάδα και στην Τσεχία σε τηλεοπτικά σήριαλ, ντοκιμαντέρ, θεατρικά έργα και σε ταινίες μεγάλου μήκους.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
Broadcastnews Politis Group Radio Stations

Στον όμιλο Πολίτη ο MUSIC 89,2

broadcastnews hand with mixing console in music recording studio 033 1

Ηχολήπτης ραδιοφώνου. Ένα επάγγελμα που πεθαίνει? Όχι βέβαια. ΜΕΡΟΣ Α