Η καινούργια διαφημιστική καμπάνια της ΝΙΚΕ με τίτλο “You can’t stop us” είναι μία σύνθεση πολλών στιγμιοτύπων από αθλητικά στιγμιότυπα. Η παραγωγή του σποτ αποτέλεσε πρόκληση καθώς χρειάστηκαν 4.000 ώρες υλικό για να δημιουργηθεί το τελικό αποτέλεσμα.
Η πραγματική “μαγεία” του σποτ βρίσκεται στο μοντάζ του.
Το concept που έκανε την διαφορά
Κατά την διάρκεια του διαφημιστικού η οθόνη είναι χωρισμένη στα δύο. 36 ζευγάρια αθλητών περνάνε από την μία πλευρά του κάδρου στην άλλη και μεταμορφώνονται σε κάποιον άλλον αθλητή. Η μεγάλη δυσκολία βρισκόταν στον απόλυτο συγχρονισμό που έπρεπε να επιτευχθεί, καθώς οι κινήσεις των αθλητών έπρεπε να είναι απόλυτα εναρμονισμένες για να δημιουργηθεί η αίσθηση της ενότητας.
Σαν “ένα” σώμα η ένωση των πλάνων με αθλητές διαφορετικού φύλου, εθνικότητας, αναπηρίας, αποτυπώνει το μήνυμα της καμπάνιας με έναν εξαιρετικό τρόπο. Ανάμεσα στους αθλητές βρίσκονται και γνωστοί σταρ όπως ο Lebron James, η Serena Williams και ο Colin Kaepernick.
Η ισχύς εν τη ενώση
“Δεν είμαστε ποτέ μόνοι, και αυτή είναι η δύναμή μας”, αφηγείται κατά την διάρκεια του σποτ η σταρ του ποδοσφαίρου και ακτιβίστρια Meghan Rapinoe.
“Γνωρίζουμε ότι η εξέλιξη των πραγμάτων δεν θα είναι πάντα υπέρ μας”, συνεχίζει στην αφήγησή της η Rapinoe. “Αλλά ότι κι αν συμβεί, θα βρούμε την λύση. Κι όταν οι καταστάσεις δεν είναι δίκαιες, θα ενωθούμε για να φέρουμε την αλλαγή.”
Πιάνοντας τον παλμό της εποχής
Η Nike θέτει τα πρότυπα της αφηγηματικής διαφήμισης για άλλη μία φορά και πιάνει τον παλμό της εποχής σχετικά με τις φυλετικές διακρίσεις και τις αλλαγές που επέφερε η πανδημία στην σύγχρονη πραγματικότητα. Η καμπάνια αποτυπώνει τις βαθιές αξίες του αθλητισμού και την αισιοδοξία για την επόμενη μέρα.
Η καμπάνια έγινε viral
Η διαφήμιση μετράει λίγες μέρες ζωής και ήδη έχει προκαλέσει θετικά σχόλια και θερμή υποδοχή από τον κόσμο, κάνοντας viral την συγκεκριμένη καμπάνια. Η διαφήμιση έχει φτάσει πάνω από 48 εκατομμύρια views στο YouTube.