in , ,

Η νέα καμπάνια του Nescafé Frappé από την Ogilvy

Η νέα ταινία της Ogilvy, που βγήκε στην τηλεόραση και στα social media, ξυπνάει όλες μας τις αισθήσεις. Όπως ακριβώς και o παγωμένος NESCAFÉ Frappé. Γιατί μέσα σε ένα ποτήρι NESCAFÉ Frappé βρίσκεται το καλοκαίρι. Μπορείς να το μυρίσεις, να το ακούσεις, να το δεις, και να το απολαύσεις γουλιά γουλιά, κάθε φορά που φτιάχνεις το δικό σου.

Η ιδιαίτερη έμφαση στον ήχο και τα κοντινά πλάνα στα συστατικά που χρειάζονται για να φτιάξει κανείς έναν NESCAFÉ Frappé πρωταγωνιστούν στην ταινία. Είναι αυτά που μας παρασύρουν στον κόσμο της απόλαυσης και μας αποδεικνύουν κάτι απλό αλλά σημαντικό: πως την απόλαυση τη φτιάχνουμε εμείς.

H παραγωγή του σποτ πραγματοποιήθηκε από την “Takes 2” και τον σκηνοθέτη Μανώλη Μαυρή.

 

Πηγή: Advertising.gr

What do you think?

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Ηχολήπτης ραδιοφώνου. Ένα επάγγελμα που πεθαίνει? Όχι βέβαια. (Μερος Β)

Frank & Fame: «ΘΕΛΩ» νέα καμπάνια από το Skroutz.gr