in , ,

Η νέα καμπάνια του Nescafé Frappé από την Ogilvy

broadcastnews i nea kambania tou nescafe frappe apo tin ogilvy

Η νέα ταινία της Ogilvy, που βγήκε στην τηλεόραση και στα social media, ξυπνάει όλες μας τις αισθήσεις. Όπως ακριβώς και o παγωμένος NESCAFÉ Frappé. Γιατί μέσα σε ένα ποτήρι NESCAFÉ Frappé βρίσκεται το καλοκαίρι. Μπορείς να το μυρίσεις, να το ακούσεις, να το δεις, και να το απολαύσεις γουλιά γουλιά, κάθε φορά που φτιάχνεις το δικό σου.

Η ιδιαίτερη έμφαση στον ήχο και τα κοντινά πλάνα στα συστατικά που χρειάζονται για να φτιάξει κανείς έναν NESCAFÉ Frappé πρωταγωνιστούν στην ταινία. Είναι αυτά που μας παρασύρουν στον κόσμο της απόλαυσης και μας αποδεικνύουν κάτι απλό αλλά σημαντικό: πως την απόλαυση τη φτιάχνουμε εμείς.

H παραγωγή του σποτ πραγματοποιήθηκε από την “Takes 2” και τον σκηνοθέτη Μανώλη Μαυρή.

 

Πηγή: Advertising.gr

Eγγραφείτε στη λίστα μας

Μόνο κάθε Τρίτη θα λαμβάνετε εξαιρετικά νέα στο e-mail σας!

Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας στο Broadcastnews!

Something went wrong.

What do you think?

Written by broadcastnews

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
broadcastnews macro shot of the record button 041

Ηχολήπτης ραδιοφώνου. Ένα επάγγελμα που πεθαίνει? Όχι βέβαια. (Μερος Β)

Broadcastnews frank fame thelo nea kambania apo to skroutz.gr medet

Frank & Fame: «ΘΕΛΩ» νέα καμπάνια από το Skroutz.gr