in ,

Frank & Fame: «ΘΕΛΩ» νέα καμπάνια από το Skroutz.gr

Broadcastnews frank fame thelo nea kambania apo to skroutz.gr medet

Όλα ξεκινάνε από το μυαλό. Εκεί «κατοικεί» το θέλω μας. Αυτό που μας τσιγκλάει λίγο λίγο και μας κάνει να το σκεφτόμαστε όλη μέρα. Και πώς μπορεί το «θέλω» μας να αναζητήσει άλλη «κατοικία»; Αρκεί να το βγάλουμε από το μυαλό μας και να το βάλουμε στο skroutz.gr.

Γιατί στο skroutz.gr έχουμε τη σιγουριά ότι με πάνω από 1100 κατηγορίες προϊόντων, το θέλω μας υπάρχει στην τιμή και την ποιότητα που το αναζητάμε.

Πάνω σε αυτό το συναίσθημα όλων χτίζει φέτος την καμπάνια του το skroutz.gr και του δίνει μορφή! Σε μία σειρά δημιουργικών υλικών, βλέπουμε το «θέλω» πολλών ανθρώπων να βγαίνει από μέσα τους και να μπαίνει στο skroutz για να βρει ό,τι ψάχνουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.

Η φετινή καμπάνια ξεκινά από το skroutz.gr και όλα όσα μπορείς να βρεις σε αυτό αλλά επεκτείνεται και στο skroutz food και στα περί ορέξεως «θέλω» μας καθώς όλες οι επιθυμίες μας για φαγητό, εκπληρώνονται χάρη στις πολλαπλές επιλογές.

Την επικοινωνία υπογράφει η Frank and Fame, την παραγωγή ανέλαβε η ΚΕΝΤ Films και η PixelFarms, ενώ τον ήχο επιμελήθηκε η Bounce Music & Sound Productions.

Πηγή: Advertising.gr

Eγγραφείτε στη λίστα μας

Μόνο κάθε Τρίτη θα λαμβάνετε εξαιρετικά νέα στο e-mail σας!

Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας στο Broadcastnews!

Something went wrong.

What do you think?

Written by broadcastnews

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
broadcastnews i nea kambania tou nescafe frappe apo tin ogilvy

Η νέα καμπάνια του Nescafé Frappé από την Ogilvy

Broadcastnews transmitters

Θα αγοράσεις πομπούς και κεραίες εισαγωγής η κάποιας ελληνικής εταιρείας?