in , , ,

Το branded podcast ως εργαλείο marketing

Αναζητάτε έναν νέο τρόπο να προσεγγίσετε το target group σας και να δώσετε στην επιχείρησή σας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Είτε έχετε ένα γνωστό brand, είτε μόλις ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση, τα podcast προσφέρουν έναν εξαιρετικό τρόπο για να προσεγγίσετε το κοινό σας και να μοιραστείτε πολύτιμο περιεχόμενο σχετικά με το brand σας.

Τι είναι το branded podcast;

Το branded podcast είναι ένα είδος ηχητικού περιεχομένου που παράγεται και χρησιμοποιείται από τις εταιρείες ως μέρος της στρατηγικής marketing. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες εταιρείες αποφασίζουν να δημιουργήσουν μια δική τους εκπομπή.
Μέσω των podcast, οι επιχειρήσεις μπορούν να μοιράζονται περιεχόμενο σχετικά με το προϊόν ή την αποστολή τους, προκειμένου να δημιουργήσουν βαθύτερες σχέσεις με τους καταναλωτές.
Είναι όμως απλώς ένας τρόπος για τις εταιρείες να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους; Όχι ακριβώς! Τα branded podcast δεν αποτελούν μια μακράς διάρκειας διαφήμιση. Πολλά από αυτά τα podcast πηγαίνουν ένα βήμα πέρα από αυτό, εμβαθύνοντας σε θέματα που σχετίζονται με το brand αλλά χωρίς να προωθούν με έντονο τρόπο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Για παράδειγμα, εάν μια εταιρεία αυτοκινήτων δημιουργήσει ένα podcast, μπορεί να συζητήσει νέα του κλάδου, νόμους οδικής κυκλοφορίας ή εξελίξεις στην τεχνολογία του αυτοκινήτου. Μέσω αυτού του τύπου περιεχομένου η εταιρεία είναι σε θέση να δείξει τις εξειδικευμένες γνώσεις της, με ελκυστική μορφή, χωρίς απλώς να προωθεί τη δική της ατζέντα.

Αντίστοιχα στον τομέα των βιβλίων, τα podcast προσφέρουν έναν επιπλέον τρόπο προβολής των δημιουργών και του έργου τους. Οι συνεντεύξεις με συγγραφείς μπορούν να προσφέρουν στους ακροατές μια ματιά στη διαδικασία γραφής, μια πιο αναλυτική παρουσίαση της θεματολογίας ενός νέου βιβλίου και μια ευκαιρία να ανακαλύψουν την προσωπικότητα του συγγραφέα.

Τα podcasts είναι ένα ισχυρό μέσο

Χρησιμοποιώντας αυτό το μέσο, οι εταιρείες μπορούν να αναδείξουν τι τις κάνει μοναδικές στον κλάδο τους, παρέχοντας ενδιαφέρον περιεχόμενο που ενθαρρύνει τους ακροατές να γίνουν πιστοί πελάτες.
Για αυτό τον λόγο το podcast πρέπει να περιλαμβάνει ενδιαφέρουσες συμβουλές, ειδήσεις και συνεντεύξεις με ειδικούς, προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες στους ακροατές.

Σύμφωνα με μία έρευνα που πραγματοποίησε το BBC Global News στα τέλη του 2019 τα branded podcasts αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα του brand κατά 89%, το brand consideration κατά 57% και την πρόθεση αγοράς κατά 14%.

Είτε χρησιμοποιούνται παράλληλα με άλλα μέσα είτε ως αυτόνομο εργαλείο, τα podcast μπορούν να προσφέρουν μεγάλο όφελος στην επιχείρηση σας. Επομένως, αν ψάχνετε για έναν άλλο τρόπο για να μεταφέρετε το μήνυμά σας εκεί έξω, σκεφτείτε να εντάξετε τα podcast στην στρατηγική σας!

Γιατί λοιπόν να μην ξεκινήσετε το δικό σας podcast σήμερα;

What do you think?

Written by Eleni Agathonikiadou

Η Ελένη Αγαθονικιάδου γεννήθηκε στο Μπρνο της Τσεχίας (στην πόλη του Μίλαν Κούντερα). Σπούδασε δημοσιογραφία και σκηνοθεσία. Έχει βραβευτεί το 1998 στην Τσεχία και την Αυστρία για την μικρού μήκους ταινία "Η μύγα". Εργάζεται στην Ελλάδα και στην Τσεχία σε τηλεοπτικά σήριαλ, ντοκιμαντέρ, θεατρικά έργα και σε ταινίες μεγάλου μήκους.

Νέα δεδομένα στην TV – Ελεύθεροι (σταθμοί) πολιορκημένοι

Χάρης Παριανός: Στα Ermis Awards νικητής είναι ο κλάδος