in ,

Ogilvy: Νέα καμπάνια για την Eurobank

Mια «χαριτωμένη» καμπάνια για ένα σοβαρό ζήτημα.

Το δημογραφικό είναι ένα σοβαρό ζήτημα. Η Eurobank, με την πρωτοβουλία «Μπροστά για την Οικογένεια», θέλει να το αναδείξει αλλά και να προσφέρει κίνητρα και στήριξη σε νέους και μελλοντικούς γονείς.

Οι δράσεις της πρωτοβουλίας περιλαμβάνουν και τη στήριξη οικογενειών που ζουν σε ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και συγκεκριμένα αφορούν γεωγραφικές περιοχές από τον ακριτικό Έβρο, τα νησιά του Βορειανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και φθάνουν έως και το Καστελόριζο.

Σε αυτό το πλαίσιο η νέα δουλειά της Ogilvy για τη Eurobank προσεγγίζει το δημογραφικό με έναν διαφορετικό τρόπο Έξι μικρά παιδιά, με τον αυθορμητισμό και τη φρεσκάδα της ηλικίας τους, αποκαλύπτουν με τη βοήθεια στατιστικών στοιχείων την πραγματική διάσταση του δημογραφικού ζητήματος. Ένα ζήτημα που παραμένει σοβαρό, όσο «χαριτωμένα» και αν το πεις. Την παραγωγή υπογράφει η FOSS PRODUCTIONS με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά.

 

Πηγη: Advertising.gr

What do you think?

ΣΔΕ & ΕΔΕΕ: Ζητούν αναθεώρηση των νομοθετικών παρεμβάσεων για το media buying

Nέο look and feel για το ΜΕGA