in ,

Ogilvy: Νέα καμπάνια για την Eurobank

ogilvy nea kambania gia tin eurobank broadcastnews

Mια «χαριτωμένη» καμπάνια για ένα σοβαρό ζήτημα.

Το δημογραφικό είναι ένα σοβαρό ζήτημα. Η Eurobank, με την πρωτοβουλία «Μπροστά για την Οικογένεια», θέλει να το αναδείξει αλλά και να προσφέρει κίνητρα και στήριξη σε νέους και μελλοντικούς γονείς.

Οι δράσεις της πρωτοβουλίας περιλαμβάνουν και τη στήριξη οικογενειών που ζουν σε ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και συγκεκριμένα αφορούν γεωγραφικές περιοχές από τον ακριτικό Έβρο, τα νησιά του Βορειανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και φθάνουν έως και το Καστελόριζο.

Σε αυτό το πλαίσιο η νέα δουλειά της Ogilvy για τη Eurobank προσεγγίζει το δημογραφικό με έναν διαφορετικό τρόπο Έξι μικρά παιδιά, με τον αυθορμητισμό και τη φρεσκάδα της ηλικίας τους, αποκαλύπτουν με τη βοήθεια στατιστικών στοιχείων την πραγματική διάσταση του δημογραφικού ζητήματος. Ένα ζήτημα που παραμένει σοβαρό, όσο «χαριτωμένα» και αν το πεις. Την παραγωγή υπογράφει η FOSS PRODUCTIONS με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά.

 

Πηγη: Advertising.gr

Eγγραφείτε στη λίστα μας

Μόνο κάθε Τρίτη θα λαμβάνετε εξαιρετικά νέα στο e-mail σας!

Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας στο Broadcastnews!

Something went wrong.

What do you think?

Written by broadcastnews

sde edee zitoun anatheorisi ton nomothetikon paremvaseon gia to media buying broadcastnews

ΣΔΕ & ΕΔΕΕ: Ζητούν αναθεώρηση των νομοθετικών παρεμβάσεων για το media buying