in ,

Ραδιόφωνο και social media ένας μαγικός συνδυασμός

Τα social media είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας, αλλά και ένα σημαντικό εργαλείο προώθησης των εταιρειών για να πετύχουν καλύτερη επικοινωνία με το κοινό τους. Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αποκτήσουν πιο άμεση επαφή με τους ακροατές και διαδραστική επικοινωνία.

Με ποιον τρόπο μπορεί να γίνει καλύτερη χρήση των social media;

Προώθηση των εκπομπών

Οι ακροατές ενός σταθμού μπορεί να συντονίζονται στην συχνότητα κατά την διάρκεια της ημέρας αλλά δεν είναι αυτονόητο ότι γνωρίζουν όλες τις εκπομπές και τους παραγωγούς.

Τα post στα social media με περιεχόμενο των εκπομπών που μεταδίδονται κατά την διάρκεια της ημέρας μπορεί να κάνει γνωστές τις εκπομπές και να δώσει με άμεσο τρόπο τον χαρακτήρα τους, προσελκύοντας μεγαλύτερο κομμάτι των ήδη υπαρχόντων ακροατών και νέων.

Photo και video post με αποσπάσματα από τις εκπομπές

Οι ακροατές αγαπούν τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς και τα social media αποτελούν έναν ιδανικό τρόπο να τους γνωρίσουν και μέσω της εικόνας τους.

Οι φωτογραφίες και η χρήση μικρής διάρκειας video φέρνει το κοινό πιο κοντά στα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Ειδικά οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί μέσω της εικόνας μπορούν να δείξουν πτυχές της προσωπικότητάς και της καθημερινότητάς τους στο studio.

Live streaming

Ένα βήμα παραπάνω είναι η χρήση live streaming στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα ευνοούν τους λογαριασμούς που χρησιμοποιούν την ζωντανή μετάδοση περιεχομένου.

Η εικόνα βοηθάει τους ακροατές να νιώσουν κομμάτι της παρέας και να συμμετέχουν με σχόλια.

Η οικειότητα που αποκτούν τους κάνει να αναζητούν την εκπομπή και με αυτό τον τρόπο δημιουργείται μια πιστή ομάδα ακολούθων fan των εκπομπών.

Real time – αμφίδρομη επικοινωνία με τους ακροατές

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να δώσουν πολύτιμες πληροφορίες για τον τρόπο που αντιλαμβάνονται οι ακροατές τις εκπομπές.

Έτσι μπορεί να γίνει καλύτερος προγραμματισμός και σχεδιασμός του περιεχομένου. Οι αντιδράσεις του κοινού είναι μετρήσιμες και σε real time.

Προώθηση διαγωνισμών

Η δημιουργία διαγωνισμών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσει νέους χρήστες στα social media και να δημιουργήσει μεγαλύτερο engagement με τους λογαριασμούς των ραδιοφωνικών σταθμών.
Οι ακροατές είναι ευχαριστημένοι γιατί έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν δώρα και οι εταιρείες που χορηγούν τις εκπομπές και τους διαγωνισμούς έχουν και οπτική απεικόνιση του brand τους.

Προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού στα live event

Όταν διοργανώνονται live events είναι πολύ πιο εύκολο να οργανωθεί και να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό μέσω των λογαριασμών. Καθώς μπορεί να υπάρχει συνεχή ενημέρωση μέσω φωτογραφιών από το event.

What do you think?

Written by Eleni Agathonikiadou

Η Ελένη Αγαθονικιάδου γεννήθηκε στο Μπρνο της Τσεχίας (στην πόλη του Μίλαν Κούντερα). Σπούδασε δημοσιογραφία και σκηνοθεσία. Έχει βραβευτεί το 1998 στην Τσεχία και την Αυστρία για την μικρού μήκους ταινία "Η μύγα". Εργάζεται στην Ελλάδα και στην Τσεχία σε τηλεοπτικά σήριαλ, ντοκιμαντέρ, θεατρικά έργα και σε ταινίες μεγάλου μήκους.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Loading…

0

Ζώνες με παραγωγούς η δίωρες εκπομπές στο πρόγραμμα του ραδιοφώνου σου?

Η φωνή από το ράδιο. Η πιο απλά ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.